Hej skønne Aminoer Som flere af jer måske husker, så er jeg igang med at skrive en bog, men ved siden af det har jeg i 5 år arbejdet på en ide indenfor bryllups genren. En ide der er helt unik her i dk og som der ikke er andre lign. Af.. Så ja, jeg har holdt mine kort tæt til kroppe i alle 5 år, og kun talt med få – nødvendige personer. Pga. Graviditet, barsel og studie har jeg haft lagt det lidt på hylden, men min store ”kærlighed” til dette projekt er der stadig, og jeg har nu valgt at tage den frem igen, undersøgt marked, lavet forretningsplan, og søgt og fået en del sparring. Nu er jeg så nået dertil hvor jeg godt vil tage skridtet videre, og gøre min ide til virkelighed – da jeg og flere andre virkelig synes det er en super ide, og der helt sikkert er et godt marked for, samt mange fede markedsførings muligheder for. Det eneste problem der er pt. Er den økonomiske del af det.. Så blev jeg anbefalet at prøve at finde en ildsjæl indenfor branchen, som kunne være interesseret i at team sig sammen, og så hjælpe med den økonomiske del af det. Jeg har så søgt frem og tilbage, og synes bare ikke jeg som sådan kan finde en iværksætter der i mine øjne ”matcher”... For ja det er nemt at finde en bryllupsfotograf, en brudeforretning, eller en bryllupsarrangør.. Men ja, det her er min store ”drøm” og som sagt en ganske unik ide.. Så vil ikke have at det skal være noget der går i skyggen af noget andet. Ja ja, jeg er kvinde og krævende ;-) Der var også en der sagde til mig, at jeg skulle kaste min ide ud her på Amino og så se om der var nogen der ligesom mig, syntes det var en super ide.. Men så kommer frygten (jeps den er der nok flere af jer der kender).. for tænk så hvis der var nogen der huggede min ide. Aaaaaargh... Det er sgu ikke lige let det her... Nå men, jer kære iværksættere – hvordan har i taklet jeres situation, hvis i ikke har haft den økonomiske ballast? Hvordan har i fundet den helt perfekte person til at team op med? Og er det dumt at team sig op med andre ? Kom gerne med jeres råd, og jeres historier om hvad i har gjort etc :) |
Økonomi og partnere / investorer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)