Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt i tvivl...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Må man enlig godt kontakte en virksomhed med et godt tilbud på deres email?

eller er det spam?

Jeg mener jeg sender dem jo noget der kunne være interessant for dem. Jeg masse sender ikke emailen til alle og enhver men  til hver enkelt virksomhed.

Er det så stadig spam?

mvh

Morten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:34

Ja!

Det er spam så snart du henvender dig via mail uopfordret med henblik på salg. ( Sådan fortolker jeg ihvertfald lovgivningen )

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:37
Hej Martin

Ja det er også sådan jeg fortolker det. Men det jeg tænkte var at jeg ikke sender en masse emails ud til tilfældige men målrettet.

Nogen der kan hjælpe så vi kan få det på plads?

God weekend

Mvh

Morten

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:40
Yes, du skal ringe i stedet - det er
lovligt.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hej Morten

Jeg opfatter det som spam, hvis jeg modtager tilbud på noget jeg ikke har bedt om, eller aftalt jeg skal modtage.

Hvis jeg skriver et tilbud til en person jeg ikke har talt med tidligere, er det altid fordi sekretæren eller en anden person tæt på vedkommende, har godkendt det. I mailen henviser jeg altid til, at den person jeg har talt med pr. telefon.

Jeg bruger desuden aldrig tid på et detaljeret tilbud, men orienterer om de muligheder jeg kan tilbyde.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:44
Dato: 09-06-2007 20:37:04 Forfatter: www.IndustriBasen.dk
Hej Martin

Ja det er også sådan jeg fortolker det. Men det jeg tænkte var at jeg ikke sender en masse emails ud til tilfældige men målrettet.

Nogen der kan hjælpe så vi kan få det på plads?

God weekend

Mvh

Morten

Jeg tror ikke loven skelner mellem du sender 1 ud eller 100000, ihvertfald ikke i henhold til om det er lovligt eller ej. Straffen er dog nok en helt anden hvis du har sendt det ud til rigtig mange, i forhold til hvis du laver en unik mail til hver enkelt.

Jeg ville sende dem med god gammeldags post, og derefter ringe dem op når du har givet dem tid til at læse tilbudet og tænke lidt over det. Jeg tror denne løsning giver langt bedre respons, selvom den måske er lidt mere bøvlet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)