Hejsa! Jeg er i den fantastisk dejlige situation, at jeg ganske snart flytter sammen med min fantastiske kæreste, Lenea, heroppe i Aalborg, hvor jeg holder til. Da hun ikke selv er Amino bruger, skriver jeg herinde i et forsøg på at hjælpe! Hun søger et sommerferie/studiejob. Korte facts: Hun afslutter gymnasiet om en uges tid. Fra september starter hun på Humanistisk Informatik på AAU, en 3-årig bachelor uddannelse. Drømmen er at blive journalist eller art director. 19 år gammel. Utrolig ansvarsbevidst, proaktiv og i stand til at arbejde selvstændigt. Tidligere erfaring som lagermedarbejder, barnepige og model. Vi (eller, hun) søger et job som kan give en masse timer i sommerferien (fra midt juli til slut august) og gerne fortsættes på 10-16 timer efter 1/9 som studiejob. Branchen er ikke vigtig, hun er ret åben for hvad der måtte tilbyde sig. Så hvis du eller en du kender mangler en frisk ung pige, som du kan stole ubetinget på, til at udføre et stykke arbejde, så kontakt mig endelig på mail@anderseiler.dk - så stiller jeg dig direkte videre til hende. På forhånd tusinde mange gange tak! |
Søges: Sommerferie/Studie/Fritids job i Aalborg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)