Hvad skal det koste at få booket en håndfuld møder pr uge? Kom med et godt tilbud Vores ydelser henvender sig til stort set alle administrationsbygninger i Danmark. Målgruppen vil dog primært være mellemstore og store virksomheder identificeret udfra forskellige kriterier. Virksomheden tilbyder facility service løsninger, og du/I skal booke salgsmøder til vores sælger der skal sælge ydelser indenfor:
Vi tilbyder serviceløsninger hvor vi står for alt og kunden betaler blot en fast ydelse. Dvs. udover rengøring og ejendomsservice tilbyder vi også vinduespolering, måtter, sæbedispensere mv. - og bygger således vores virksomhed på langvarige relationer - ikke hurtigt pistolsalg. Vi leverer oplæg til manuskript (som ikke skal følges slavisk, men tilpasses efter eget temperament og erfaring). For at sikre at vi får noget for investeringen ønsker vi fortrinsvist pris per booket møde, og regner med en prøveperiode inden evt. fast aftale indgåes. Send mig jeres bedste bud, evt. som PM hvis de er for gode til at vise offentligt frem... Om du er "alene" mødebooker - eller har et mødebooking firma er underordnet - så længe du kan levere kvaliteten. |
Hej
Kontakt mig på theison2@me.com
Jeg er sælger og har erfaring som telemarketing sælger også.
Er seriøs og vil gerne påtage mig opgaven.