Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode penge i afiliate marketing

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har et par spørgsmål som nogle med erfaring formentlig kan og vil svare på!

1. Kan i give et mig indtryk af hvor mange besøgende skaber hvor megen profit? Hvis man gør det rigtigt.

2. Er det realistisk at få en god timeløn ved at lave simple gode sider, blogs og andre projekter via afiliate? 
(Arbejdstidspunkter og interesse for jobbet er selvfølgelig et plus, men er timelønnen overhovedet god?).

Jeg håber i kan svare mig på disse simple spørgsmål! 

På forhånd tak, Mvh.
Christian Møller 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 18:58

Super, det vil jeg lytte til! 

Mange tak for henvisningen! 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad du læser eller tror, så findes der ikke "easy money" i affiliate marketing. Det kræver hårdt arbejde, men med tiden kan man selvfølgelig opbygge sig visse passive indkomster. 

Arbejdstidspunkter bestemmer du praktisk talt selv med mindre du arbejder med internationale netværk, så kan det være der skal sendes mails eller tages en snak over telefonen på nogle knap så menneskelige tidspunkter.

Hvor mange besøgende der skaber profit? Det afhænger helt klart af dine kampagner samt din tilgang til tingene. Din fortjeneste er f.eks. større ved et konverteret salg end f.eks. et lead osv. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Affiliate Marketing kræver mange erfaringer hvis du vil tjene mange penge på det. Jeg har været i gang i 6 måneders tid nu, men jeg tjener da overhovedet ikke sådan så jeg får en god timeløn. Men jeg ser fremskridt hver måned, og det er med til at holde motivationen oppe.

Du kan sagtens få en god timeløn når du er erfaren, og har lært det hele. Men min personlige mening er at der typisk går mange måneder - men når du har fået opbygget dig et par hjemmesider som tjener et par tusinde om måneden (hver) - så er det sku det hele værd.

Kom i gang, og du vil hurtigt finde ud af om det er noget for dig. Hvis det er noget for dig skal du bare knokle videre og videre, - også selvom du ikke kommer til penge i de første uger (måneder?).

Og som Michel sagde, så lyt til Podcasts! Der er virkelig mange gode rundt om på nettet. Blandt andet på Puttercut.dk, og jeg mener også at Anders Saugstrup (saugstrup.org) har lavet nogle.

Udover Podcasts så er der også virkelig god inspiration at hente på Halfdantimm.dk. Halfdan Timm skriver typisk nogle lange marthonindlæg, som virkelig giver dig viden!

- God fornøjelse, og Held & Lykke med det!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:11

Kommer du igang så vælg dine netværker med omhu !!

Jeg er lige blevet røvrendt af hele 3 styk, så er det røvsyg løn, nemlig 0,- for 200 timer

Pas på derude det er en til tider lyssky forretningsmåde

Men der er da også folk der tjener og får betaling ;)

men ingen lette penge ;)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er en ketchup-effekt indenfor affiliate marketing. Det går meget langsomt i starten, men når man når det kritiske punkt så går det stærkt da man kan skalere sin model meget hurtigere end de fleste andre virksomhedsformer.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Christian Møller:

Hej aminoer!

Jeg har et par spørgsmål som nogle med erfaring formentlig kan og vil svare på!

1. Kan i give et mig indtryk af hvor mange besøgende skaber hvor megen profit? Hvis man gør det rigtigt.

2. Er det realistisk at få en god timeløn ved at lave simple gode sider, blogs og andre projekter via afiliate? 
(Arbejdstidspunkter og interesse for jobbet er selvfølgelig et plus, men er timelønnen overhovedet god?).

Jeg håber i kan svare mig på disse simple spørgsmål! 

På forhånd tak, Mvh.
Christian Møller 

Hej Christian

Du kan sagtens få en god timeløn på affiliate marketing, men det går altså lettest, hvis du har en område, du er eller bliver ekspert på. Hvis du lytter til podcastet jeg lavede med Ib Potter, lægger du sikkert mærke til netop det: At jeg forsøger at få Ib til at lave affiliate marketing i en niche, som han er ekspert i, nemlig lyd/mikrofoner osv.

Det er ikke tilfældigt - det er dér guldet ligger.

De dage, hvor man kunne skrive en dårlig artikel om et emne og tjene fedt på det er stort set ovre, og fremtiden er at levere det bedste indhold (okay ja, plus at kunne lidt teknik omkring SEO og andre discipliner :) ) 

Så hvis jeg var dig, ville jeg starte med at 

1. vælge et emne, som du ved fantastisk meget om og er dygtig til at kommunikere om selv
  2. eller vælge et emne som du bruger den tid det tager at blive super vidende om
  3. eller at vælge et emne på engelsk og finde en ekspert på emnet, som skriver fantastisk, og som kan betales med rimelige penge for at skrive om det. 
  4. Eller at finde en samarbejdspartner, som ved alt om et emne, og som skriver super godt. 
Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:38

For nybegynderen (og nok også den øvede) er det hårdt arbejde at tjene gode penge online. 

Mange mennesker drømmer om at tjene hurtige nemme penge på nettet, men dem der tjener gode penge online, gør det oftest på baggrund af timevis af hårdt arbejde..

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 00:35

Tak for svarene til jer alle! Det er super lækkert!

Jeg har som sådan fint styr på afiliate marketing, men før jeg kaster mig ud i en masse timer arbejde ville jeg gerne vide:

1. Hvor mange af dine besøgende klikker CA. på dine annoncer, hvis de er relevante og velvalgte? (søger et svar i %)
Hvad er for dårligt?
Hvad er normalt?
Hvad er godt? 

2. Jeg kunne selvfølgelig godt bare tjekke afiliate netværkerne, men vil gerne have et indblik i virkeligheden.
Hvor meget er normalt at blive betalt for en konvertering?
Hvor meget er det normalt at blive betalt for et lead?

Jeg ønsker blot disse svar for at have en realistisk mulighed for beregne en eventuel indtjening om nogle måneder eller år og ens side kunne være stor.

Jeg håber i forstår min efterspørgsel!
Mvh. Christian Møller 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)