Affiliate Marketing kræver mange erfaringer hvis du vil tjene mange penge på det. Jeg har været i gang i 6 måneders tid nu, men jeg tjener da overhovedet ikke sådan så jeg får en god timeløn. Men jeg ser fremskridt hver måned, og det er med til at holde motivationen oppe.
Du kan sagtens få en god timeløn når du er erfaren, og har lært det hele. Men min personlige mening er at der typisk går mange måneder - men når du har fået opbygget dig et par hjemmesider som tjener et par tusinde om måneden (hver) - så er det sku det hele værd.
Kom i gang, og du vil hurtigt finde ud af om det er noget for dig. Hvis det er noget for dig skal du bare knokle videre og videre, - også selvom du ikke kommer til penge i de første uger (måneder?).
Og som Michel sagde, så lyt til Podcasts! Der er virkelig mange gode rundt om på nettet. Blandt andet på Puttercut.dk, og jeg mener også at Anders Saugstrup (saugstrup.org) har lavet nogle.
Udover Podcasts så er der også virkelig god inspiration at hente på Halfdantimm.dk. Halfdan Timm skriver typisk nogle lange marthonindlæg, som virkelig giver dig viden!
- God fornøjelse, og Held & Lykke med det!