Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få konverteret (og måske solgt) mere - i aften!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærede Aminoer!

Fuld af selvtillid giver jeg nu en forpræmiere på mit første produkt. Jeg har et tilbud, som får fuglene til at synge, så luk vinduet og hør godt efter. Jeg tilbyder muligheden for at gøre det som Karsten Lund fra Optimeria, webanalytiker.dk, Morten Vadskær i Konverteringskarma, Martin Thorborg og andre længe har opfordret til: Få stavekontrol på jeres interne søgefunktion, og optimér jeres webside.

Der er 140.000 voksne forbrugere, der betragter sig selv som ordblinde, og der er endnu flere der bare skriver forkert, og alligevel er det kun en brøkdel af danske webshops, der kan rette skrivefejl. 
Jeg kan levere det, og hvis man er hurtig, får man det KVIT OG FRIT resten af året.

Fordelene taler næsten for sig selv, men lad os lige ridse dem op:
* Højere konverteringsprocent
* Kunden kan lettere finde dine varer, inden han går hen og bruger Google, og finder det et andet sted.
* Statistisk indblik i brugers adfærd og efterspørgelse. 
* Vær foran konkurrenterne.

Var det noget? Retorisk spørgsmål.

Søgekorrektur fungerer via et eksternt javascript ligesom Google Analytics og adwords - så hvis I kunne installere dét, kan I også installere søgekorrektur. Det betyder samtidig, at  det er let at fjerne igen. Man uploader selv et dokument med de specifikke produkter og produktbeskrivelser, som den interne søgemaskine søger i blandt.

"Gratis! nej vel?" Der er selvfølgelig en hage ved det. Selvom tjenesten virker godt, kan jeg ikke nå at finde og lluge ud i alle programfejl og skønhedsfejl. Så til gengæld for at det er gratis, må man forvente lidt knas i starten. Eventuelle fejl bliver dog ikke mærkbare for slutkunder, så I giver ikke webshoppen kaninører på hovedet, og sender den ud i skoven midt i jagtsæsonen.

"Er der nogen former for begrænsninger i antal ord el. opslag?" Nej, jeg tror ikke på begrænsninger.

Prisen efter denne betakampagne, der løber frem til og med d. 31/6 2012, vil indledningvis ligge på 150 kr./mdr. + moms betalt 6 måneder frem.

Hop ind på sogekorrektur.dk, læs om det, og opret jeres testdomæne eller live domæne. Det er fuldkommen uforpligtende. Support kan nåes på support@hoxit.dk, eller herinde (helst via PB, så vi ikke spammer debatterne til). Jeg kan desværre ikke tilbyde telefonisk support endnu, men det kommer.

Forsat god weekend til alle.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)