Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til konverteringseksperterne...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på, at det samme ikke virker for alle når vi taler konvertering i webshops.

Noget har dog slået mig lidt..

Diskussionen plejer at være angående tekst og farver på call-to-action knapper samt placeringer af varer.

Nu til 'the fun part' - Jeg læste for nylig et godt indlæg på Rosenstands blog med Gungaard hvor han nævner Amazon som absolut førende indenfor konverteringsoptimering. Og det tror jeg nu også han har ret i. Men Amazon har - ingen - call to action knapper før man er på det specifikke produkt? Dvs i produktoversigter, er det sådan set produktbillederne i sig selv der agerer 'call to action'.

Giver det ikke 'pludseligt' en fantasilliard af muligheder man kan/bør/skal teste før man finder ud af hvad der konverterer bedst? (jeg tænker her, tekst som CTA, CTA-knapper i 5-6 farver, produktbilleder som CTA alene) mv. mv.

Er der nogen der har erfaring med at teste så mange muligheder? Vi tæller jo på den anden side af 10 muligheder, hvis vi skal nå et punkt hvor vi kan kalde det 'gennemtestet' ? Hertil kommer jo også forskellige produktbilleder som cta, størrelsen på knapper/billeder/tekst osv.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)