Min veninde der er designer og jeg selv, der er beklædningsindkøber går med overvejelser om at start et nyt børnetøjsmærke, primært lavet i økologisk bomuld.
Da vi til at starte med kun vil kunne ligge få antal ved en leverandør, kunne jeg godt tænke mig at høre om der skulle være nogle der har kendskab til en eller flere leverandører der tager små ordre ind? Ligeledes må det gerne være en leverandør der i forvejen har kendskab til de krav der stilles når der er tale om børnetøj.
Tager også gerne imod gode råd, og andres erfaringer :)
Hej Vi har rigtig meget erfaring med børnetøj, og små ordre i produktion. Hvis i tænker på de sikkerhedsmæssige krav til børnetøj, har vi skrevet et lille indlæg om det på vores blog.
En ting som er den største udfordring med børnetøj er at få lavet de rigtige str.
Små ordre anbefaler vi altid ligges i Europa, stk prisen er lidt dyrer men minimum ordre meget lavere generelt.
Pasform ka optimeres ved at få mønstre lavet herhjemmefra samt prototypen syet op. Det er lidt dyrer men så ka man med tiden gå få bedre priser på sine større og større ordre.
Tak for dit svar, dit link ville desværre ikke åbne men var lige inde og tjekke jeres fine hjemmeside. Kan se at i også tilbyder kontakt til produktions steder, som indkøber tænker jeg især over hvad priser for små ordre ligger på, da jeg er vant til at arbejde med store ordre hvor man derved heller ikke betaler for samples, og primært har jeg arbejdet med Kina og Indien så mangler kontakter til europæiske leverandører. Det må gerne være nogle der er vant til at arbejde med børne/baby tøj og kender til de forskellige regler der er glædende, og gerne organic. Er det noget du evt. kan hjælpe med?
Super har prøvet at sende jer en henvendelse men kan ikke helt finde ud af om den er sendt, da der ikke skete noget da jeg trykkede "send hendvendelse"?