Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den "Gode ånd" på Amino....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Amino er modsat så mange fora fantastisk godt positioneret på Google - så hvis en navngiven person eller firma bliver hængt ud - retmæssigt eller ej - så kan det efterlade nogle irriterende spor som vil være her forever.

På den baggrund er jeg forstående overfor en censur eller at en kommentar slettes. Men måske 'censuren' kan ændres fra at slette kommentarer/indlæg til blot at slette navne.... Men måske for bøvlet?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

J. Christiansen:
Er det ok, at "frede" et medlem, blot fordi vedkommende er aktiv og betalende?

Nej det er ikke i orden, og det er heller ikke det, der sker.

Det er Amino og Aminos ansvarsforpligtelser, der freder sig selv for kontroverser, som kan rende ind i en omgang øv-jura - hvilket Amino er i sin gode ret til.

Vi brugere er gæster, betalende og ikke betalende gæster imellem hinanden, og som gæster har vi at følge spillereglerne, som værten har opstillet. Naturligvis (synes jeg).

Det er let at fjerne sig fra disse regler, ganske enkelt ved at strejke (læs holde sig væk).

Personligt er jeg egentligt lidt forbavset over, at voksne mennesker ikke kan regne ud, at det er en skidt ting, at svine folk/firmaer på et site, som andre har ansvaret for - hvor berettiget man så selv synes det måtte være. Vil man absolut lukke crap ud, må det foregå et sted, hvor man selv står med ansvaret - og så synes jeg stadig ikke, det er klogt, at gøre det.

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tak for jeres feedback :-)

Flere af jeres svar, giver da helt klart stof til eftertanke. Jeg havde vist ikke lige, tænkt det helt igennem ;-)

Samtidig var jeg SÅ skide sur, over at være blevet snydt, så følelserne var lidt i kog - men det skal selvfølgelig ikke lægge stilen an.

Så jeg må jo give jer ret i, at man ikke skal hænge nogen ud med navn, men istedet gå direkte til vedkommende.

Igen, tak for svar :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Christiansen:

Samtidig var jeg SÅ skide sur, over at være blevet snydt, så følelserne var lidt i kog

... at man ikke skal hænge nogen ud med navn, men istedet gå direkte til vedkommende.

Jeg ka' godt forstå dig. Det er hammer-demoraliserende at blive snydt.

Jeg er selv blevet snydt af en kunde, som var Amino-bruger. Følte dog, at det var en sag mellem mig og kunden, og ikke Aminos sag. Fik til gengæld hjælp fra en anden Amino-bruger til tage sig af inkasso-sagen, og så var dén ski' slået!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må jo godt referere en dom, så blir man snydt, så er det politiet eller civilt søgsmål der er løsningen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

J. Christiansen:

Samtidig var jeg SÅ skide sur, over at være blevet snydt, så følelserne var lidt i kog

... at man ikke skal hænge nogen ud med navn, men istedet gå direkte til vedkommende.

Jeg ka' godt forstå dig. Det er hammer-demoraliserende at blive snydt.

Jeg er selv blevet snydt af en kunde, som var Amino-bruger. Følte dog, at det var en sag mellem mig og kunden, og ikke Aminos sag. Fik til gengæld hjælp fra en anden Amino-bruger til tage sig af inkasso-sagen, og så var dén ski' slået!

Du har ret, det er da vejen frem. Og som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så er det sådan at det bør håndteres. 

Men jeg tror så heller ikke, at jeg er en eneste, der har prøvet at tale, før jeg tænkte ;-)

Og fedt, at du fik sagen løst! :-)

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må jo godt referere en dom, så blir man snydt, så er det politiet eller civilt søgsmål der er løsningen

Jep, det bliver så også vejen frem ;-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)