Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den "Gode ånd" på Amino....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa :-)

Jeg har oplevet at få slettet kommentarer, med begrundelsen, at det ikke bidrager til den gode ånd.

I princippet er jeg enig i, at stedet her, skal være positivt og givende.

Det som jeg bare har lidt svært ved er, at selvom flere klager over den samme bruger (Og i dette tilfælde annoncør!), så slettes vores kommentarer. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det virkelig bidrager til en positiv indstilling, eller om det er "pleje" af betalende kunder?

Man kan jo vende den om, og sige, at hvis flere brugere føler sig snydt, er det så noget der bidrager til en positiv stemning, at man fejes af? Er det ok, at "frede" et medlem, blot fordi vedkommende er aktiv og betalende?

Hvad siger I andre?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg går ud fra du hentyder til, når man anklager en person/et firma for at have svindlet/snydt i en sag. Den har været oppe at vende mange gange, og selvom det kan være nok så rigtigt, så er der altid flere sider af en sag, og hvis I ikke har ret, kan Amino blive erklæret medskyldig. Engang var det muligt, men nu har de sat linjen - de kan heller ikke bare sige at "her må I godt, men der må I ikke..." osv. Jeg er dog enig i, at det af og til ville være en fordel, men jeg kan sagtens se argumenterne. Prøv at overveje hvor højt Amino ranker på Google, og hvis så det er en falsk anklage...

Jeg har dog lidt svært ved at forstå, om det er det du mener, eller det er noget andet, du hentyder til. :)

Hav en god aften,

Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@J.Christiansen reglerne er jo ens for alle, brugere, admins, annoncører osv., så pak nu konspirations teorierne sammen og læs reglerne på det forum du er på.

Det er ikke tilladt at hænge virksomheder eller personer ud.... og det gælder for ALLE.

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian :-)

Du har helt ret i, at jeg hentyder til personer/firmaer, som svindler eller vild-leder.

MEN...jeg siger ikke, at Amino skal tage et standpunkt....tvært imod! Min påstand er, at de rent faktisk tager parti, når de går ind og sletter kommentarer, som går imod deres annoncører ;-)

Der er ingen fri debat, men derimod en slags censur?

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen,

Ingen konspirations teorier herfra :-) Det er jeg vidst blevet for gammel til. Men det er du måske ikke ;-)

Jeg HAR læst reglerne. Men er regler ensbetydende med, at man ikke må stille spørgsmålstegn? Kæft, trit og retning, altså *G*

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nej...så det ikke engang kommentarer, som hænger andre ud, men bare kritiske spørgsmål....og dét er først og fremmest hvad jeg undrer mig over.

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle så stå, at det ikke KUN er kommentarer, som "hænger" andre ud...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Er konspirationsteorier noget man vokser fra? Nej så gammel er jeg ikke, og bliver det heller ikke.

Læs her: http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx og læs hvad der står under

"Hold din advarsel for dig selv"

Du må stille alle de spørgsmål du vil, også kritiske du har lyst til. Men du må ikke udstille virksomheder med navn, så det skal altså ikke fremgå hvem du har ondt i røven over.

Og når du skriver at amino "beskytter" annoncørerne er det bare et tegn på at du ikke aner hvor du befinder dig, og at du ikke har læst reglerne. For reglerne er ens for alle og det har de været længe. Samtidig er amino.dk skide gode til at håndtere disse regler, og os der hænger fast på væggen herinde, kan accepterer det.

Hvis du syntes det er censur osv., tror jeg godt du ved hvad du har af muligheder :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du mistænker Aminos moderatorer for at være partiske på grund af slettede debatter der hænger en plusbruger ud, synes jeg der skal noget mere substans i mistankerne for at de bør overvejes.

Men nu er jeg selvfølgelig også plus bruger.

Jeg er overbevist om, at hvis jeg hænger en person, uanset om personen er bruger på Amino, ikke er bruger eller er plus bruger - så vil mit indlæg blive slettet. Plusbrugere får også deres debatter slettet. Med andre ord er det underordnet hvem ofret er. Det er imod reglerne.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forestil dig du har en kunde. Betalingen er ikke kommet helt til tiden, han har ikke svaret på mails i 2 dage, og du opretter en tråd herinde med, at åhhhh han er en svindler, og hvor er det forfærdeligt, og hold jer langt væk fra ham. Tråden får mange visninger og indekseres godt på Google. Dagen efter får du en mail om, at han beklager det, men han har været på sygehuset de sidste 5 dage akut og har derfor ikke fået det gjort, men han betaler med det samme. Så er alt jo okay, men der er en tråd, hvor han er hængt fuldstændig ud, og den vil plage ham hver gang nogle googler hans firma eller navn.

-> Det er et ekstremt men realistisk tilfælde. Nogle gange er det rimelig sikkert, at en person har ret, men ofte er det misforståelser. Det er svært at skille i mellem dem, og derfor er reglen, at det IKKE er tilladt overhovedet. Det synes jeg er fair. Amino kan som nævnt også erklæres medskyldig, hvis det kommer så langt som i retten, og det er da naturligvis ikke interesserede i.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)