Den bedste måde at komme op på google på må da være høj trafik? men ja det er nok minimalt hvad ekstra trafik det generer.
Men holder stadig fast i du skal følge konkurrencen. Hvad får du ud af at sætte prisen op udover en højere avance? Det KUNNE jo være at dine kunder vælger at købe dit "hovedprodukt" fra dig men så går over til en konkurrents side for at købe al tilbehøret. hvorfor ubevidst sender sine kunder over til konkurrenten?
Man snakker om at man har A B og C vare, hvorved dine A varer er 20% af dit sortiment men står for 80% af omsætningen og omvendt 80% af dine vare er B og C vare som står for 20% af omsætningen.
Tit smider man ofte en C vare gratis med i købet af en A varer, som god service. eks. hvis du køber en cykel og cykelhandleren så smider en lygte oveni købet.
Og så kunne det jo tænkes at hvis der kommer høj nok efterspørgsel kan du presse leverandøren og få en god pris. men det gør der formentlig ikke hvis du ligger over konkurrenternes priser.