Hej Aminoer. |
Du kan tvinge siden ud af den frame via lidt Javascript. Du risikerer selvfølgelig at de ikke vil annoncerer for din side mere, så tjek lige op på hvor mange salg de leverer.
Hej Aminoer. |
Du kan tvinge siden ud af den frame via lidt Javascript. Du risikerer selvfølgelig at de ikke vil annoncerer for din side mere, så tjek lige op på hvor mange salg de leverer. |
Hej Casper. |
Hvis de leverer salg så ser jeg ingen dårlige ting ved metoden :) |
Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk
Det er en ret sej måde at gøre det på. Jeg er ret sikker på der skal en aftale til. En anden vej at gøre det, er som vi gør på Mulius: http://www.mulius.com/legetoej/familieliv/ansigtsmaling- Her får vi en masse kategorier ind på produkter som vi ikke har, men kan stadigvæk sælge dem igennem vores partnere :-) |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Ja, det er bestemt noget nyt :) For har dog aldrig set det. |
Det skulle ikke give nogle problemer med søgemaskinerne, eftersom en iFrame ikke vil blive "indlæst" i søgemaskinerne på samme måde som i en browser. Søgemaskinerne vil blot se et link til din side i teksten, og altså ikke alt indholdet. |
Det giver med garanti IKKE duplicate content... |
En iframe viser bare din hjemmeside, svarer til du har en "browser" inde i hjemmesiden. Så hvis din hjemmeside går ned, er den også nede der, da den bare viser din hjemmeside. (Hvad man kan forklare det sådan) |
Hej Klausenbusk og DT. |