Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

automatisk track and trace

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
webpack er der ikke rigtig support på længere og den bliver ikke opdateret. Brug winedi i stedet for, der kan du også få sendt sms til kunderne med track and trace etc.  et sparer os for mange timer hver dag at den automatisk printer adresse labels ud i stedet for at man skl skrive dem.,

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:31
Jeg er ikke sikkert på at det er korrekt at postdanmark ikke rigtig supportere webpack. De reklamere jævligt for det i deres nyhedsbreve, og senest blev den opdateret til ny version i Januar hvor bla. flex levering og retur pakkelabels blev introduceret. SMS har været understøttet længe. Så jeg ville ikke være urolig med at anvende den. (Deres gamle applikation PCPack er tilgængæld vist udgået).

Men det er rigtig nok ikke en rigtig EDI løsning (men derimod et pris billigt alternativ).

/Henrik

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:25
Vi sender også en del varer pr. brev.
Kan man også udskrive noget til at frankere disse og så blive faktureret 1 gang om måneden?
(Ellers er der selvfølgelig frimærker).
Pointen skulle være bare at kunne smide alle forsendelser i buret på posthuset og så gå igen.

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 20:47
Henrik > Ved du om det er påkrævet at man eksporterer en fil med forsendelsesdata og bruger den fra webpacks brugerflade
eller
kan man f.eks. via en knap i ens eget webbaserede administrationssystem med et enkelt tryk få en pakkeseddel åbnet op?
Jeg synes desværre ikke jeg umiddelbart kan se, at der er mulighed for det, men jeg vil mene at det måske kunne laves sådan at man med et klik på knap f.eks. via en webservice kunne sende en enkelt ordre over til PostDK som herefter åbner et vindue med pakkesedlen.
I vores ordreflow ville det være en fordel,  hvis man helt kunne færdiggøre en pakke og ikke skulle eksportere  en fil med forsendelsesdataene først om importere den i webpack.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:26
Hej Jesper,

Nej det kan du ikke. Jeg tror de har en EDI løsning hvor du kan, men det er vist ikke gratis at benytte som webpack. Hvis du kontakter dem for at høre om det, vil det da være interessant at høre hvad du finder ud af. Der er også andre der levere produkter til integration, og specielt er der een løsning der er interessant hvis man f.eks. også benytter danske fragtmænd:

http://www.edi-soft.dk/page.php

/Henrik

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 19:22
ok, mange tak. Jeg må lige overveje, hvad der er nemmest for os. Jeg er ikke sikker på, vi har nok ordrer til at ville betale så meget for det. Jeg vender tilbage, hvis jeg finder ud af mere.
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)