Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige betalere, trist, dyrt at slå dem op, Register? Hvad mener i?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Amino'er.

Jeg har en ide (efter vi som alle andre er løbet ind i dårlige betalere et par gange). Jeg syntes vi skal oprette et register hvor vi opretter de dårlige betalere som vi har haft problemer med, gratis. og gøre sådan man kan slå dem op, gratis. sådan vi altid kan tjekke i dette register om der er nogen som er erkendt dårlige betalere af andre iværksættere.

Jeg er helt sikker på at hvis alle på amino deltog i sådan en "auktion". Ville vi kunne lave et stort og brugbart register som vil spare os for mange penge fremover.

Jeg har selvfølgelig serverplads til registeret, samt mod på at lave nogen stykker kode der kan levere dette til os. så alt i skal gøre er at svare på om i syntes det er noget værd, eller ikke.

Hvis nogen har en ide til hvordan vi "validere" disse indberetninger, så er jeg lutter øre.

Jeg håber i syntes om ideén.

Vh Dan.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor lader du ikke bare være med at sælge på kredit til personer du ikke stoler på?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Jensen:
Jeg syntes vi skal oprette et register hvor vi opretter de dårlige betalere som vi har haft problemer med, gratis. og gøre sådan man kan slå dem op, gratis. sådan vi altid kan tjekke i dette register om der er nogen som er erkendt dårlige betalere af andre iværksættere.

Og .... så skulle de der indberetter være dommeren over om en given virksomhed/person skal i registeret. Det virker ikke som nogen gennemtænkt ide.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo klart det letteste. det er ikke altid muligt at drive forretning på den måde, hvertfald ikke i mine øjne, men jeg spurgte ikke til en personlig løsning. jeg spurgte til om der var nogen herinde der vil bakke op om sådan en ide :)

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:

Dan Jensen:
Jeg syntes vi skal oprette et register hvor vi opretter de dårlige betalere som vi har haft problemer med, gratis. og gøre sådan man kan slå dem op, gratis. sådan vi altid kan tjekke i dette register om der er nogen som er erkendt dårlige betalere af andre iværksættere.

Og .... så skulle de der indberetter være dommeren over om en given virksomhed/person skal i registeret. Det virker ikke som nogen gennemtænkt ide.

Det kunne jo laves, så er der 2-3 der anmelder et CVR nummer, så bliver det "confirmed"

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Og .... så skulle de der indberetter være dommeren over om en given virksomhed/person skal i registeret. Det virker ikke som nogen gennemtænkt ide.


"Hvis nogen har en ide til hvordan vi "validere" disse indberetninger, så er jeg lutter øre."

Selvfølgelig kan det ikke fungere sådan man bare kan oprette. det skal valideres på en måde.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Det kunne jo laves, så er der 2-3 der anmelder et CVR nummer, så bliver det "confirmed"

Det syntes jeg lyder som en god ide, skulle de så ikke være synlige før de var "confirmed" eller skulle de kunne søges, og så stå som "ikke confirmed" eller hvad vi nu kalder det ?

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon nu det er lovligt?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Jensen:

Det syntes jeg lyder som en god ide, skulle de så ikke være synlige før de var "confirmed" eller skulle de kunne søges, og så stå som "ikke confirmed" eller hvad vi nu kalder det ?

Det skal ihvertfald tydeligt angives at det kun er baseret på EN anmelder, og at der kan såes tvivl om dets troværdighed
Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Monolith85:
Mon nu det er lovligt?

http://www.datatilsynet.dk/borger/registreret-som-daarlig-betaler/mine-rettigheder/

hvis man meddeler det. ja.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)