Så prøver jeg igen - hvilke gratis websits - kan I anbefale at lave noget på midlertidigt - indtil der er penge til noget bedre - har ikke penget til noget beder ligenu - så hellere noget der kan lidt - end slet ingenting - tænker jeg da lige.
smil
Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk
Jeg giver gerne dig et domænenavn + et webhotel på en af mine webhoteller gratis
Det var meget pænt af dig - SERPNAME - men jeg har domænenavn og det ligger klar på en server - så det er kun hjemmesiden jeg mangler - ellers tak. - smil smil
Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk
Så prøver jeg igen - hvilke gratis websits - kan I anbefale at lave noget på midlertidigt - indtil der er penge til noget bedre - har ikke penget til noget beder ligenu - så hellere noget der kan lidt - end slet ingenting - tænker jeg da lige.
Jeg giver gerne dig et domænenavn + et webhotel på en af mine webhoteller gratis
Det var meget pænt af dig - SERPNAME - men jeg har domænenavn og det ligger klar på en server - så det er kun hjemmesiden jeg mangler - ellers tak. - smil smil
Jamen du kan flytte det helt gratis :-) Hvis du vil :) Jeg sætter også gerne siden op for dig.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg tror folk inkl. mig blev lidt forvirret. Altså du har et domæne, og det er klar på en server. Så leder du nok efter et CMS? Prøv Wordpress, eller Joomla. Der findes et ton af gratis templates. Ellers er du velkommen til at skrive en privat besked.
installer Wordpress. Det er gratis og nemt arbejde med. Massere af gratis layouts til din hjemmeside og gode plugins til søgeoptimering. Jeg vil helt klart anbefale Wordpress og det plugin der hedder "Wordpress seo" :-)
Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.