Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis websites - hvad er bedst i forhold til Google

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har ellers fået lavet en hjemmeside på free websites - og fundet ud af at jeg bliver nødt til at lave en ny.

Men på grund af økonomi - kan jeg kun lave på de gratis website og vil meget gerne vide hvor jeg så skal lave den.

Håber på nogle forslag - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:32

Hejsa.

Hvis du skriver til mig, kan jeg hjælpe dig med at sætte WordPress op, lidt indhold mm.

Jeg skal blot have et link fra bunden af hjemmesiden.

.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 18:37

Så prøver jeg igen - hvilke gratis websits - kan I anbefale at lave noget på midlertidigt - indtil der er penge til noget bedre - har ikke penget til noget beder ligenu - så hellere noget der kan lidt - end slet ingenting - tænker jeg da lige.

smil

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:08

Hej Else Marie

Jeg giver gerne dig et domænenavn + et webhotel på en af mine webhoteller gratis. Add mig på skype: esorensendk

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 19:14

SERPNAME:
Jeg giver gerne dig et domænenavn + et webhotel på en af mine webhoteller gratis

Det var meget pænt af dig - SERPNAME - men jeg har domænenavn og det ligger klar på en server - så det er kun hjemmesiden jeg mangler - ellers tak. - smil smil

Fra Malmø
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:15

Else-Marie Balch:

Så prøver jeg igen - hvilke gratis websits - kan I anbefale at lave noget på midlertidigt - indtil der er penge til noget bedre - har ikke penget til noget beder ligenu - så hellere noget der kan lidt - end slet ingenting - tænker jeg da lige.

smil

Hej Else Marie,

hxxp://host1free.com er ok.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Else-Marie Balch:

SERPNAME:
Jeg giver gerne dig et domænenavn + et webhotel på en af mine webhoteller gratis

Det var meget pænt af dig - SERPNAME - men jeg har domænenavn og det ligger klar på en server - så det er kun hjemmesiden jeg mangler - ellers tak. - smil smil

Jamen du kan flytte det helt gratis :-) Hvis du vil :) Jeg sætter også gerne siden op for dig.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:22

Else-Marie Balch:

SERPNAME:

Jeg tror folk inkl. mig blev lidt forvirret. Altså du har et domæne, og det er klar på en server. Så leder du nok efter et CMS? Prøv Wordpress, eller Joomla. Der findes et ton af gratis templates. Ellers er du velkommen til at skrive en privat besked

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 19:24

SERPNAME:
Jamen du kan flytte det helt gratis :-) Hvis du vil :) Jeg sætter også gerne siden op for dig.

Det er lige det som jeg har fået gjort - og nu flytter jeg det ikke igen - kunne du ikke vide - smil

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 19:25

installer Wordpress. Det er gratis og nemt arbejde med. Massere af gratis layouts til din hjemmeside og gode plugins til søgeoptimering. Jeg vil helt klart anbefale Wordpress og det plugin der hedder "Wordpress seo" :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)