Hejsa, Jeg blev ringet op i dag af en telefonsælger fra Telia. Har lige set Thorborgs video omkring at kigge på hver en regning, så tænkte at jeg ville give ham en chance - afviser ellers altid sælgere med at jeg er i RKI (plejer at virke) Der er 5 telefoner i firmaet, lidt mobilt bredbånd, samt et hovednummer med omstilling. Alt sammen var ved TDC. Vi er nu skiftet til en 100% mobil løsning. Vi har dog stadig ADSL som primært interent. Det endte med at blive en rigtig god forretning. Sparede ca. 1000 kr. per måned. Det var lidt et wakeup call for mig, og egentlig bare en opfordring til jer andre om at tage et kig på jeres telefonregninger. Min chefs første kommentar var også hvorfor jeg ikke havde gjort noget ved det før :) |
Hej SimSam
Tak for dit indlæg... Jeg håber virkelig at det er en øjenåbner for andre, at der virkelig kan være mange penge at spare hvis der kigges på Telefoniomkostningerne, for ikke at sige at telefonsystemet kan skabe værdi for virksomhederne..
Jeg sælger selv SIP og Mobil telefoni uden binding og gebyrer fra Uni-tel, og der er som oftest 50% at spare på abonnement og taksering
Et spørgsmål til din gode forretning, hvilken binding har du for at spare de 1000 kr. pr. måned?
Jeg har oplevet en kunde som udgangspunkt havde bundet sig 3 år til en aftale, OG at startdato for denne 3 års aftale blev forlænget hver gang de tilkøbte bare et ekstra abonnement. Ja de sparede penge på abonnementet i forhold til da de i første omgang indgik i aftalen, men tænk dig, at opdage at en aftale man indgik for mange år siden stadig har 3 års uopsigelighed fordi man lige manglede et ekstra abonnement i sidste måned......!
Ser frem til at høre om selve aftalen.
Mvh. Jesper