Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia telefon sælger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hejsa,

Jeg blev ringet op i dag af en telefonsælger fra Telia. 

Har lige set Thorborgs video omkring at kigge på hver en regning, så tænkte at jeg ville give ham en chance - afviser  ellers altid sælgere med at jeg er i RKI (plejer at virke)

Der er 5 telefoner i firmaet, lidt mobilt bredbånd, samt et hovednummer med omstilling. Alt sammen var ved TDC.

Vi er nu skiftet til en 100% mobil løsning. Vi har dog stadig ADSL som primært interent.

Det endte med at blive en rigtig god forretning. Sparede ca. 1000 kr. per måned.

Det var lidt et wakeup call for mig, og egentlig bare en opfordring til jer andre om at tage et kig på jeres telefonregninger.

Min chefs første kommentar var også hvorfor jeg ikke havde gjort noget ved det før :)

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 23:15

Hej SimSam

Tak for dit indlæg... Jeg håber virkelig at det er en øjenåbner for andre, at der virkelig kan være mange penge at spare hvis der kigges på Telefoniomkostningerne, for ikke at sige at telefonsystemet kan skabe værdi for virksomhederne..

Jeg sælger selv SIP og Mobil telefoni uden binding og gebyrer fra Uni-tel, og der er som oftest 50% at spare på abonnement og takseringStick out tongue

Et spørgsmål til din gode forretning, hvilken binding har du for at spare de 1000 kr. pr. måned?

Jeg har oplevet en kunde som udgangspunkt havde bundet sig 3 år til en aftale, OG at startdato for denne 3 års aftale blev forlænget hver gang de tilkøbte bare et ekstra abonnement. Ja de sparede penge på abonnementet i forhold til da de i første omgang indgik i aftalen, men tænk dig, at opdage at en aftale man indgik for mange år siden stadig har 3 års uopsigelighed fordi man lige manglede et ekstra abonnement i sidste måned......!

Ser frem til at høre om selve aftalen.

Mvh. Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:37

God pointe med bindingen. Det vil dog kun gælde for det enkelte abb. og ikke hele aftalen. 

Hvis vi kan opnå samme besparelse ved at skifte igen, kan jeg nok godt leve med at betale af på den sidste telefon.

Der er 12 måneders binding på. Synes det er meget fair. Fik presset sælgeren til at give mig 5 stk. Nokia lumia 610 i handlen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 00:17

Jeg tilskriver mig det samme :-)

Der ER penge at spare hvis man kigger sig rundt. Det ser vi jo tit. Og samtidig kan folk som oftest også optimere, hvilket jo kun er endnu mere lækkert :-)

2 fluer, 1 dask - og sådan skal det jo helst være.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 08:35

Enig med trådstarter. Nu har jeg arbejdet med Telemarketing i 4 år. 60-80% af de tilbud der bliver fremlagt via telemarketing er gode tilbud, man skal bare kunne sortere i dem!

VH

Johannes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)