Kære Amino'er Jeg har nogle spørgsmål jeg håber at kunne finde svar på herinde. Svarene ligger her måske allerede i en anden debat, men har ikke kunnet finde det specifikke for min situation, så håber nogen af jer vil være behjælpelige :-) Sagen er den, at jeg har en enkeltmandsvirksomhed i form af et træningscenter. Under samme cvr-nummer har jeg ligeledes en webshop (som intet andet har tilfælles med træningscentret end at den ejes af mig). Nu er jeg ved at sælge en anpart (50%) af mit træningscenter til en partner. Jeg tænker så, at det rigtige for mig vil være, at oprette et Holding-selskab, hvorunder jeg så kan have min webshop samt min andel af træningscentret. Min partner har allerede et Holding-selskab hvor han vil "smide" hans andel af træningscentret ind under. Er I enige i, at dette vil være den bedste løsning for mig? ...det kræver ligeledes at vi omdanner træningscentret fra at være en enkeltmandsvirksomhed til at blive et Aps. Hvordan gøres alt dette lettest og billigst?? ..altså omdannelse fra enkeltmandsvirksomhed til Aps, samt oprettelse af mit Holdingselskab? Ser frem til at høre fra jer, da jeg er relativ ny indenfor dette felt :-) Mvh. Anders
|
Firma til APS og oprettelse af Holding-selskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)