Hej Aminoer ! Jeg er med ejer at Swifthosting. Vi ønsker at forsøge vores salg så vi kan hoste større og bedre løsninger for vores kunder. Med større løsninger kræves der også en større indtjening. Det virker til vi har svært ved at udnytte de mange hundrede kunde der er inde på vores side. Ihvertfald er det langt fra alle der køber noget hos os :) Da vi er rimelig billige og har god support, har jeg lidt svært ved at se hvorfor :) Men måske der er et par guruer som kan give mig et vink :) ? MVH Sune Kovshøj Swifthosting |
Hvem er jeres primære målgruppe?
At i tilbyder hosting på op til 105 kr per måned tyder på "den meget lave ende" / uprofessionelle ende .. så burde jeres side også være 100% skarp i kommunikationen til dem (= Private). Det er den ikke.
I bruger fx en del engelske termer.. FTP account, mysql database, subdomains.. ved nybegyndere hvad det er?
Vil i fx gerne være folks "første host", så gennemtænk konceptet og kommuniker skarpt til dem.
Ved ikke om det er med vilje, men hvorfor har i ikke et stor form hvor man kan indtaste domæne og købe domæne + hosting midt på forsiden? Er det ikke det langt de fleste private gør? .. mange kan sikkert ikke skelne mellem et domæne og hosting.
PS. I burde kraftigt overveje at få jeres SEO mand til at gennemgå jeres egen side og udbedre nogle af de mest fatal fejl, som fx alle sider har samme title.