Hej ALLE Specialet er praktisk anlagt og tager udgangspunkt i den dansk/norske virksomhed www.businesstradenet.com og BusinessTradeNet er en forholdsvis nystartet virksomhed, som beskæftiger sig med online b2b I denne forbindelse har vi udformet et spørgeskema som vi rigtig godt kunne tænke os at få noget feedback fra en gruppe virksomheder / mennesker som ikke umiddelbart kender BusinessTradeNet, det tager 5-10min at besvare alt efter hvad man svarer. Sitet er blandt andet tiltænkt at skulle være en hjælp til iværksættere som gerne vil igang og har http://cbs.remoteoffice.dk/index.php?sid=5 På forhånd tak! Mvh Søren & Jakob |
Professionel online branding & awareness?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det lyder som et rigtig spændende projekt og jeg vil glæde mig til at svare på jeres spørgeskema. Jeg håber i får de data i har brug for. Held og lykke med specialet. |
tak for de pæne ord og supporten. Jakob og jeg har besluttet at udlodde 3 flasker god rødvin af mærket Faustino - som tak for hjælpen. Det I blot skal gøre er at skrive jeres email til sidst i spg-skemaet i kommentar-feltet - så trækker vi lod om den heldige vinder når undersøgelsen er afsluttet (om en uges tid). Mvh og tak for jeres tid igen! Søren |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)