Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter messe i Odense

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke flere der vil komme?

Er amino kun et sted for interntesiværksættere?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:23

Fedt tiltag med en messe i Odense, men du behøver ikke bumpe din tråd - Særligt når du egentlig kun er i indledningsfasen, så virker det meget desperat.

Få stablet noget på benene og se om det bærer frugt. Du kan få tusindvis af interesserede meldinger herinde, men hvis ingen dukker op på dagen, så er det alligevel spildt. 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:38

Det lyder fedt.

Jeg kommer gerne, hvis det passer i kalenderen :)

Fra Hansen
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:44

jeg tror bestemt at der er grundlag for en messe i Odense for unge iværksættere.

hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte young enterprice og bede om noget hjælp med at stable det på benene.

du skal også sørge for at du bare har styr på promoveringen, hvis det ikke bliver gjort ordentligt, så bliver det en fiasko.

mvh.

Mikkel Hansen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 13:24

Hej med jer

Jeg har lige i en anden tråd haft dette indlæg, men finder det også relevant her

Jeg vil lige komme med et par input omkring netværk og sparring.

Som iværksætter eller virksomhed er der mulighed for at få indledende gratis sparring og vejledning hos Udvikling Fyn, som er finansieret af kommunale midler med det formål at få virksomheder til at vokse og vækste og dermed skabe arbejdspladser.

Er der tale om sparring og vejledning indenfor online salg og markedsføring er det Henrik Hvam, som har særlig viden om det område.

Udvikling Fyn arrangerer også iværksætter cafe, samt et meget stort netværksarrangement NETWORK012

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)