Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring hvilket tema jeg skal vælge i wordpress?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal starte en hjemmeside op i wordpress.

Det er første gang og jeg har ikke arbejdet i det før.

Skal have et logo i øverste venstrehjørne, højrehjørne øverst medlemslogin nedenunder søg.

Derefter banner reklame

Jeg vil gerne have menuer og nogle billeder i venstre side.

Højre side tekst felt.

jeg skal også have adgang til at bruge både webshop og et forum.

Er der nogen som kan komme med et forslag som er let at sætte op?

har kigget mig lidt omkring og kan se at mange har masser af muligheder men jeg må nok indrømme at jeg har lidt svært ved lige at gennemskue hvilken der er lette at arbejde med for en begynder.Smile

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg skal selv i gang med at udvikle en webshop for en kunde, og har allerede lavet proof of concept. De seneste seneste år, har jeg arbejdet en del i WordPress, og er efterhånden erfaren i det. Dog ikke i udvikling af webshop, men jeg kan anbefale dig at kigge på WP e-Commerce (plugin). WP eStore (plugin) har jeg også kigget på, men er væsentlig mindre brugervenlig i dagligdagen, hvis du ikke har så meget erfaring. WP e-Commerce har også et danskudvilket betalingsmodul (merchants), så dine kunder kan købe med Dankort.

Er du interesseret eller har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte mig. Du skal nok få en rigtig god pris.

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er der nogen som bor på Lolland/Falster som kunne bruge et par timer til at give mig et kursus i Wordpress.

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Er der nogen som bor på Lolland/Falster som kunne bruge et par timer til at give mig et kursus i Wordpress.

Evt. søg på youtube :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)