Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Målkonverteringsfrekvens - hvornår er det en succes?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Say it Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig et relativt spørgsmål så derfor spørger jeg bredt...

For en af vores kunder har vi sat en takkeside op i google analytics. Takkesiden ses af brugeren når denne har udfyldt og sendt en formular fra hjemmesiden. Statistikken viser at vi har en målkonverteringsfrekvens på 3,45 % fra den organiske trafik . Det giver ca 170 visninger af takkesiden pr. md. Er det godt eller dårligt? Findes der en tommelfingerregl for hvor meget man skal have en side til at konvertere?

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Say it:

Det er selvfølgelig et relativt spørgsmål så derfor spørger jeg bredt...

For en af vores kunder har vi sat en takkeside op i google analytics. Takkesiden ses af brugeren når denne har udfyldt og sendt en formular fra hjemmesiden. Statistikken viser at vi har en målkonverteringsfrekvens på 3,45 % fra den organiske trafik . Det giver ca 170 visninger af takkesiden pr. md. Er det godt eller dårligt? Findes der en tommelfingerregl for hvor meget man skal have en side til at konvertere?

Jeg vil mene, det er meget svært at svare på, når det er organisk trafik. Det afhænger af hvor kvalificeret den pågældende trafik er. Der er kæmpe forskel for en modeforretning indenfor T-shirts at få trafik på keywords som "billige t-shirts" og "hvordan fjerner jeg pletter fra min t-shirt". 

Konverteringen bør måles på keywords. 

Men 3,45% lyder da ikke helt tosset... 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Say it Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener du har ret i at der skal måles på søgeord for at få den mest kvalificeret trafik..Det jeg efterspørger er nogle ca. % for hvad der kan kvalificeres som en succes i forbindelse med målkonverteringsprocenten..

Hvad ligger andre sider på ?

Hvor synes andre det er fornuftigt at ligge ?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)