Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange DNS look ups og Cloudflare

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg foreslå at du læner dig tilbage og lader DNS kald være DNS kald - din hjemmeside er blandt de 10 % hurtigste hjemmesider testet på pingdom tools. En svartid på under et sekund er fantastisk! Mere optimering er det rene navlepilleri.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Peter

Jeg tager nu ikke sådan noget specielt tungt, men må da indrømme at jeg blev en kende træt af at finde ud af, efter timers arbejde med tekst jeg var glad ved, at der faktisk er nogen der tager ens tekst, for så at lave en my om på den, for efterfølgende at paste næsten identisk tekst på sin egen side, derefter var det mine søgeord og vupti en anden placering til vedkommende og noget duplicate content hos mig. Det var faktisk det der gjorde udslaget..uprofessionelt eller ej blev jeg dælme træt i ansigtetBig Smile.

Off topic: Syntes nu ikke du skal tage det for nærtSmileog kan så absolut se din pointe, har selv brugt højreklik meget i min tid som mediekonsulent. Virkelig brugbare infoWink

Nu er den fjernet med tak for den positive opsangSmile

MVH.

Cher 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor er http://www.telesvar.dk/wp-content/plugins/websimon-tables/css/table_skins.php en php fil og ikke en statisk css. Generer du dynamisk css?

Hvis ikke, bør du lave det om til en statisk fil, da det er meget hurtigere for serveren at levere plus at det kan caches i browseren

Et hurtigt kig i firebug viser at det er den fil der tager længst tid at sende(dislaimer: har kun loadet siden et par gange) 

/Niels

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for dit svar, vil kigge på det imorgen. Er ikke helt inde i det du skriver der! Der er lidt natlæsning Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Boldt:

Hvorfor er http://www.telesvar.dk/wp-content/plugins/websimon-tables/css/table_skins.php en php fil og ikke en statisk css. Generer du dynamisk css?

Hvis ikke, bør du lave det om til en statisk fil, da det er meget hurtigere for serveren at levere plus at det kan caches i browseren

Hej Niels

Er nu ved at kigge på sagen. Har et stykke php code der skulle vise denne tabel?!, vil du være rar at fortælle mig hvor jeg skal indsætte dette??

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cher

Du skal ikke bruge php filen længere. Mit forslag vil være at du kopierer det css som php filen har lavet. Indholdet af den generede kan du typisk se i en browser.

Derefter skal du gemme den css fil på din server/cms og linke til den template som du har på din hovedside og fjerne link til den gamle php fil

Så burde du være kørende

Mvh

Niels

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Boldt:
Derefter skal du gemme den css fil på din server/cms og linke til den template som du har på din hovedside og fjerne link til den gamle php fil

Hej Niels

Tak for dit svar. Er dette muligt at skære ovenstående yderligere ud i pap?. Har ikke gjort så meget i det her css endnu -tydeligvisSmile

Venlig hilsen

Cher

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)