Tilbagemelding på ikoner, har lige lavet kategoriikoner. Er de cool? http://made4men.dk/barbering-c-21.html |
Kategori ikoner
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hey Hvejsel De ser super nice ud ![]() men måske bliver jeg lidt forvirret over "scrub til ansigtet" ikonet. Mvh Thomas |
De er perfekte. Det er rigtig fedt, at nogle af dem - og kun nogle af dem - bryder rammen. Vi mænd kan nemlig godt lide at bryde rammen en gang imellem, så det skaber en sund identifikation. Lækker farvebrug - den er virkelig maskulin. Faktisk har jeg kun klap på skulderen til dig. mvh Hans |
Fede! Men jeg synes nu de bliver lidt kedelige i grå...
Jamen det er da bare en kolbe med et mislykket fysikforsøg; du ved "syre i vand, det går an - vand i syre, det bli''r dyre''!". :D |
|
Måske kunne det ændres til noget med en skurebørste på din smiley? mhv Hans |
Hej allesammen, Tak for jeres tilbagemelding, det er for fedt at få en hurtig respons. Med hensyn til scrub, så forstår jeg godt hvad i mener... Det var forså den vi havde sværest ved... Jeg overvejede også en skurebørste, men det kan også blive lidt misvisende tror jeg, med en skurebørste til ansigtet. :-) Men jeg vil helt klart lige gå ned i min dertil indrettede tænkeboks, og se om jeg kan lave noget bedre. :-) Alle forslag modtages med kyshånd... :-) Mvh. Jesper |
Hvad med smileyen, med sæbebobler i hele hovedet (ligesom ved barbering, bare mere?). |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)