Hej alle, Er færdig på gymnasiet om 2 år, og vil gerne arbejde affilliat marketing, helst med egne projekter, men også som konsulent for andre. Det vil aldrig være mig at uddanne mig i ren programmør retning, så derfor vil jeg gerne være mere allround med marketing på nettet. Er der nogle der kender en uddannelse inde for det? |
når du ikke vil være ren programmør er vide inden for det område vigtigt du vil skrive vigtigt
måske en ide med grund lære om wordpress der behøver man ikke være programmør men er meget bygget op af plug in og med de nuværende muligheder der kommer flere plug in og bedre temaer så kan man mere end nogensinde før med wordpreess , jeg lavet en google søgning jeg skrev wordpresse kursus der kom rigtigt meget frem så god ide ringe rundt til nogle af dem
vil skrive om fitness tag en uddannelse omkring fitness
vil du skrive om massage tag et kursus i det
vil du skrive om madlavning læs om madlavning lav mad og gerne kurser i det
med mere lær mere om det du vil skrive om , der findes normalt bøger , blogs , kursuser , uddannelse , forummer hvor man kan til egne sig viden om sit emme så bare du ved mere om dit emme kan du skrive mere om dit emme