Hej Rasmus Tak for dit svar. Konceptet bliver sådan at man laver aftaler med en eller flere caféer om at de bliver lagt ud på bordene indenfor en vis tidsperiode. Eksempelvis skal 10.000 vådservietter uddeles indenfor 2 måneder eller lignende. Der skal være garanti for begge parter. Der skal laves en kontrakt for en sikkerheds skyld, men caféen skal jo gerne selv have interesse i at give vådservietterne til hver enkelt kunde, for at yde en god service. Det er således meningen at der skal ligge et på hver cafébord, sammen med anden opdækning (bestik, lys, askebæger, m.m.). Det er naturligvis vigtigt at virksomheden ved hvor der bliver reklameret. Der skal derfor indgås samarbejdsaftaler med caféerne, så de reklamerende virksomheder har mulighed for at vælge mellem forskellige caféer. De er nok ikke så attraktivt at reklamere på café Kys i centrum, hvis virksomheden ligger i Brønshøj. Der skal derfor fremgå oplysninger om caféens placering, publikum, m.m. Det vil altså sige at det bliver mange typer caféer og restauranter. Nogle vil naturligvis være mere populære end andre. Kommer der rift om pladserne er det jo kun en fordel. Morten |