"Kan du ikke godt selv høre at det ikke hænger sammen?" "Jamen det er fordi man ikke betaler noget for at snakke, man betaler bare et fast beløb." "Det gør det da ikke gratis?" "Nej, det er måske en smule paradoksalt." "Nå, men det har i hvert fald ingen interesse." "Ok, hej hej."
Ydermere er det også kun til fastnet og teliamobiler man ringer gratis, altså ikke til alle. Når opkaldet varer mere end 60 minutter, ligger de også en minutpris på 79 øre på. GPRS/EDGE koster også 12 kr. pr MB, hvilket heller ikke er det bedste - hvis man benytter dette en del.
Ja - som jeg er opdraget, har jeg lært at ingenting i denne verden er gratis. Se bare her, hvordan "gratis" telefoni kan løbe op i min. 239,- i måneden
Tjaa, ACE|NET er markedsføringsbeskyttet, så telia ringer alligevel 1-2 gange om måneden.. Deres sidste forklaring var at "jamen du er jo kunde hos os, så selvfølgelig ringer vi"...
Vedkommende kan logisk nok ikke fortælle mig hvilket produkt vi har hos dem....
Jeg tror vi er blevet kontaktet af dem én gang, og vi har ikke markedsføringsbeskyttelse - ironisk nok :) Har dog to gange forsøgt at få tilbud fra dem, der svarede de slet ikke tilbage, så det er begrænset hvor seriøst jeg gider at tage dem.