Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker du på når jeg skriver ordet konkursbo?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg er i gang med at opstarte et nyt site som skal hjælpe konkurs ramte virksomheder med at få en højere pris for konkursboet, ofte får virksomheden en utrolig lav pris for konkursboet da det bliver udbudt til få personer i f.eks en kommune, så denne service skal være landsdækkende og hjælpe kuratorerne med at få en højere pris, det er både i den konkurs ramte virksomheds interesse samt kuratorens interesse, da der herved vil være flere penge til at betale tilbage til kreditorerne og virksomheden får herved indre gæld. Jeg vil opbygge Danmarks største køberkartotek af konkursboer ved at have bannere på mit eget site industribasen.dk med 50.000 månedlige besøgende i målgruppen, herved vil jeg indsamle e-mail adresser fra folk der gerne vil opkøbe konkursboer. Så vil jeg kunne fortælle hver gang jeg får et nyt konkursbo ind, og med 300-500 konkurser om måneden er der mange virksomheder at hjælpe.

Nå men til spørgsmålet. Der skal være et billede eller måske flere på forsiden af sitet, men er lidt i tvivl om hvilke, Hvad tænker du på når jeg skriver ordet konkursbo ?

Mvh

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Et varelager, inventar elller lignende der sælges for at realisere de værdier der er tilbage i firmaet. Måske kunne du bruge billeder af et lager, et vareparti måske billder af møbler og andet inventar

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kan man ikke bare sælge konkursboer uden kalde det konkurs , det lyder meget negativt , jeg tror tit man kan få højere pris vis man bare solgte som man normale gør uden at sige det ordet konkurs , for varen er den samme om det kommer ikke fra et konkursbo eller bare en der vil af med sin vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spurgte altså...

Jeg tænker Dam-Online fordi lige der har jeg ofte købt stumper fra konkursbo - eksempelvis hævesænkeborde, stole osv.

Senest købte jeg en lille jolle til 432kr - ikke i særlig god stand, men der skal ikke meget til for at ordne den :)

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres hjælp, jeg tror også det bliver et billede af noget inventar, måske maskiner, værktøj og køretøjer også.

Nu har jeg lidt mere at arbejde videre med så jeg kan få sitet online, det gælder om at hjælpe de flere 100 virksomheder der går konkurs hver eneste måned med at komme videre, min ven der gik konkurs er stadig dybt forgældet mange år efter.

Hvis andre vil komme med deres mening om hvad de ser når man siger ordet konkursbo er i mere en velkommen :-)


Mvh

Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for jeres mening, det er meget værdsat. Dejligt at folk er så hjælpsomme her på Amino.

Er der andre der vil skrive hvad de ser foran sig når man snakker om et konkursbo? Det er vigtigt siden er så målrettet som overhovedet muligt så den kan hjælpe de flere hundrede konkurs ramte virksomheder der er i Danmark hver måned.

På forhånd tak

Mvh

Morten

Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En masse inventar, reoler, borde stole, computere, lamper alt hvad man finder på et kontor

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare en masse gammelt ragelse :)

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fint det i kommer med så man kan ramme målgruppen endnu bedre, nu har jeg mere at arbejde videre med.

Mange tak alle sammen.

Mvh

Morten :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)