Takker lige Michael Krohn for en dejlig scoring... - Nu er vi stadig med - Kan sagtens slå Portugal! |
Ja det var vildt nice ! :D så er man stolt over at være dansker :)
Takker lige Michael Krohn for en dejlig scoring... - Nu er vi stadig med - Kan sagtens slå Portugal! |
Ja det var vildt nice ! :D så er man stolt over at være dansker :) |
Jeg råbte så højt sammen med min far, at jeg blev hæs. Fantastisk kamp! Tror faktisk godt at vi kan gå videre.. :-) |
Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!
Fantastisk præstation. Jeg må tilstå, at jeg efter de første 20 minutter troede, at Holland ville vinde 4-0. Dejligt jeg tog fejl!!! |
Klasse kasse! |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Fra selveste Thomas Sørensen! Ej, jeg laver bare sjov. God lørdag aften til alle :-) |
Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!
Haha... Jeg er ikke meget værd med hansker på, men den lå til højrebenet og du sparkede den ind ;-) |
Fantastisk indsats af holdet, men Morten Olsen har jo også et stort kendskab til hollandsk fodbold. Holland blev dog snydt for et straffespark, eftersom Lars Jacobsen åbenlyst ramte bolden med hånden i det lille felt. |
Danmark overrasker når man mindst venter det.. - Før kampstart var Zimling dømt ude, han styre midtbanen over al forventning sammen med Kvist. |
Fantastisk med en sejr! |