Hej Aminoer. Da jeg for nyligt har forladt et kontordomicil i Viborg midtby, og er rykket hjem, så har jeg besluttet at indrette nederste havldel af mit hus til kontorer. Har 2x173 m2 bolig centralt beliggende i Overlund (nordlige del af Viborg). Den nederste del af huset er stort set uudyttet, og her vil jeg i vores 45 m2 gildesal, indrette et kontorfællesskab. Hertil kommer at der er yderligere 4 værelser ledige, hvoraf 1 allerede er indrettet til det kontor jeg bruger nu. Timerne foran skærmen kan af og til blive lange alene, og det er min erfaring, at man er mest produktiv i længden, når der er folk omkring en. Jeg forestiller mig prisen skal være 1800 kroner i måneden. Dette er incl: el, vand, varme internet ugentlig rengøring adgang til køkken, fri parkering, toiletter m.m. Hvis du/I er interesseret, så kontakt mig på PM eller tlf/sms niogtyve892425 eller mail: jacobfolmand (@) gmail.com Selv beskæftiger jeg mig med online marketing, SEO og min kosttilskudshjemmeside www.nemhelse.dk |
Kontorfællesskab i Viborg tilbydes til DK's bedste pris
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)