|
Hej Var der ikke noget med at Amino-medlemmer kunne abonnere på E-conomics til en rabatpris? Kan ikke finde linket?
Venlig hilsen Steen |
e-conomics med rabat?
|
Vi kørte i efteråret et tilbud gennem Amino, hvor nye kunder kunne få de 6 første måneder af e-conomic gratis. Det tilbud blev for et kort bemærkning genoplivet for nogle måneder siden, men er desværre ikke aktivt længere. Du har dog altid mulighed for at prøve e-conomic gratis i 14 dage. Har du spørgsmål, må du endelig sige til. Send mig evt. en PM. Rigtig god lørdag :-) |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
|
Synes også at det er ærgeligt at der ikke er rabat længere , kunne nemlig godt bruge en boost ifbm start af min virksomhed, hvor udgifter er altafgørende. Hvornår får i rabat igen? Mon de andre regnskabsprogrammer har rabat kørende? såsom billysbilling, e-moms osv..? nogen som kender til det? |
|
Vi, og andre ydbydere af regnskabsprogrammer, kunne sikkert køre tilbudskampagner hver uge, hvis vi ville. Men så går fidusen lidt af det. Hvis der hele tiden gives rabat eller gratis adgang i nogle måneder, så er det jo ikke noget særligt, når man får rabat. Når det er sagt, så er det ikke fordi, at vi ikke er til at tale med :-) |
Sisse Hansen
Hvis 155 kr. pr. måned er altafgørende, så bør du overvejer om der ikke er andre måder at tjene penge på. |
Same same |
|
Hvis jeg har forstået rigtigt, så står det for Personal Message. Så hvis du gerne vil holde de andre udenfor, så kan du skrive til mig personligt her på amino. |
Sisse Hansen
|
Eller Private Message. Den danske udgave er PB som er Privat Besked |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Bliv gratis medlem