Hej Jeg ville høre om der var nogen af jer, som vil hjælpe mig med design,logo, det endelige finish af min webshop? jeg har ordnet alt det grundlæggende mht. tekster, men mangler en hjælpende hånd til designet. Webshoppen er hos Goldenplanet. Er der nogen som kan hjælpe og hvis ja, til hvilke priser? ![]() Mvh.xxx79 |
Hjælp til design af webshop(goldenplanet)
Du er velkommen til at sende mig en mail eller PB, så finder vi helt sikkert ud af noget. Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, og priserne er meget rimelige. |
// Jesper Skov
Jeg har et firma - Transparen-C - som rådgiver om nethandel og online marketing med speciale i trovædighed og kundetillid på nettet. Vi vil kunne tilbyde at optimere en række forskellige aspekter ved dit website som kan sikre at din net-butik får en god start. Vi kan tilbyde: Usability tests Troværdigheds og kundetillids tests Adwords kampagner SEO Du kan se mere om vores ydelser og kompetencer på: www.Transparen-C.com Angående det økonomiske! Ofte og af naturlige årsager vil en netbutik i sin opstartsfase kæmpe med likviditetsproblemer. Vi opererer derfor hos Transparen-C med en model, hvor vi tilbyder en kontrakt, ifølge hvilken vi først tager vores timebetaling, når forretningen begynder at give overskud. Et eksempel kunne være en kunde, som får leveret 150 timer. Når så forretningen begynder at giver overskud, kan vi tage betaling for vores timer ud af en tredjedel af den genererede profit indtil det givne timeantal er dækket. Hvis du er interesseret kan du kontakte os for et uforpligtende møde. Vi tilbyder i den forbindelse et gratis webtjek og en forundersøgelse af troværdighedsparametrene på din e-handelsløsning. God weekend og held og lykke med det hele |
Hej xxx79 Jamen det vil jeg gerne hjælpe dig med, prøv at smid mig en mail på lars@9ia.dk så kan jeg lave et tilbud på opgaven. Du må meget gerne lige beskriv projektet lidt nærmere så jeg har noget at gå ud fra. Hilsen Lars Roed |
Hej. Og nu er der sikret mange der vil synes at så bliver det ikke gjort ordentlig og sådan noget. Men det er desværre ikke rigtig, man må bare gøre noget for at overleve på markedet, ligesom ejendomsmælger nogen tager kun 0,3 % hvor i mod andre tager helt om til 6 %. Og husk vi designer til du er tilfreds :) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Det var da godt nok billigt, hvilket firma taler du for og hvad hedder jeres hjemmeside? Korrekt - der er lidt forskel på hvad ejendomsmæglere tager, men der er der godt nok også forskel på hvad man får for pengene (eksponering, vurdering, salg osv) - hvilket de heller ikke selv skjuler. |
// Jesper Skov
Jeg taler for et ny grafisk bureau som lige er startet om, vores side er ikke helt færdig da vi har haft nogle hosting problemer. Ja det med hvad man for får pengene er jeg helt enig med dig i. Men fordi vi gøre det til den pris er fordi der er ikke mange iværksætter som har 3000 til logo eller andre design opgaver. Også længe voress virksomhed kan køre rundt med e fornuftig omsætning så synes jeg det er rimligt vi hjælper hinanden. :) |
Jo - det er godt nok, men giv mig dog lige lidt ret i at kvaliteten og prisen hænger sammen. Bild mig ikke ind at i sælger jeres arbejde billigt, for at hjælpe iværksættere, hvis i kunne få langt over det dobbelt for det. Jeg har kun de normale timepriser at gå ud fra, og meget logo når man slet slet ikke på en enkelt time. Jeg har selv lige i dag givet over 3000 for et logo, som du selv nævner, og jeg tvivler lidt på at jeg kunne komme igennem samme proces hos jer, og få samme resultat for 250 kr. Tænk på at det ikke kun er udarbejdelsen som tæller, men hele processen. Jeg kunne måske også tegne Mc Donalds logo for 250 kr., men jeg tvivler på at det har været så simpelt for dem, som det ser ud til - da der oftest ligger mange tanker og udkast bag. Men nok off-topic, bare klø på med arbejdet, så skal det helt sikkert blive til noget. Syntes det er rigtig flot hvis i kan holde de priser i fremtiden ;-) |
// Jesper Skov
Det er lige nøjargtigt det som konceptet er. Billige priser top kvalitet. Hvis du har givet 3000kr. for et logo så siger jeg at vi laver logoer for mellem 400-600 kr. Vi holder de møder med kunderne som er nødvendige og designer ind til kunden er tilfreds. Vi bliver nød til at skilles os ud fra mængden da der er vel omrkring 1500 grafiske buraeu i Danmark hvis ikke langt flere. |