Nu bliver jeg lidt forvirreret.
Det jeg har "tænkt" mig at gøre er nu:
1. Ringe til skat.
2. Ud fra hvilken viden jeg får fra skat, forklare jeg til køber at når han betaler, så skriver han bare mit arbejde som udgifter og på frakturen står der så mit cpr. (når det ikke er et moms registreret firma)
3. Jeg indberetter min indtjening til skat.
Normalt er der intet galt i at få fat i pengene. Køber får en faktura, kunden betaler og jeg indberetter det til skat.
Der burde vel ikke være mere i det? Det kan godt være skat kan "straffe" ham, men så er det vel ikke noget jeg har gjort galt? Så længe jeg indberetter det til skat?
+ hvis jeg ringer til skat og hører hvad jeg skal gøre. Så er deres service vildt dårlig hvis de bagefter kan sige jeg har gjort noget galt?
Et eller andet sted, så burde det jo slet ikke være så svært af få fat i sine penge for et stykke hårdt arbejde?
Mvh.