Men i min "fritid" er jeg ved at banke en internet marketing business op og lære en masse om branchen. I øjeblikket er jeg med i nogle Internet Marketing giveaways, altså hvor JV partnere giver en eller anden ebook, software, artikelpakker, medlemskaber og andet godt gratis til folk, mod at man giver sit navn og email adresse. En af de giveaways holder en konkurrence, hvor de der kan skaffe flest signups får en særlig god placering til sidst i giveaway''en, og den bedste får en JV med en af arrangørene og bliver anbefalet til hans liste med 165.000 medlemmer. Jeg ligger i øjeblikket nr. 8, hvilket er meget fint, men jeg mangler en del signups endnu for at få en "package win". Jeg har opdaget at en af dem der er strøget forbi mig i top-10''en, er en indoneser der har fået en masse andre indonesere til at melde sig på, for at hjælpe deres landsmand. Snedigt trick! :-) Det jeg håber på, er at jeg kan få jer til at hjælpe en landsmand fra Danmark med at vinde i denne konkurrence. Desværre er jeg lidt sent kommet på denne her idé, og konkurrencen slutter i morgen, så jeg håber at I vil hjælpe mig hurtigt. Det koster ikke noget at signe op (der kommer naturligvis et OTO, men det kan I se bort fra), så I skal bare klikke på linket her, og give jeres navn og email. Det er double-opt-in, så check at I ikke får deres mails i jeres spamfilter. 117 Software Goodies På forhånd tak! :-) Hvis der er noget jeg kan hjælpe med til gengæld, må I sige til. Venlig hilsen, Odinn Sørensen |
Hjælp mig med at vinde en Giveaway!
|
For what it''s worth, har jeg dog været i branchen længe nok til at vide at dem der står bag denne giveaway, ikke er tvivlsomme individer. Jeg vil heller ikke sætte mit gode navn og rygte på spil for hvem eller hvad som helst! |
Det ligner nu meget get rich fast sider. (spam sider) Som jeg vil betegne som internet affald. og så den der side med indtast: First Name: Last Name: E-Mail Address Password: Paypal E-Mail: hmm.. det kunne være sjovt, hvis de så lige havde et system der testede om det password man havde indtastet nu også virkede til paypal... Folk har det jo med at vælge samme passwords.. det er selvfølgelig bare gætterier det her.. men alligevel. Der er sgu lidt for meget amerikask svinder over det.. ikke at jeg siger du virker sådan, men de sider du linker til gør sgu... kan jeg få noget amino opbakning her ? |
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
forfatteren er også ret velbevandret i den genre, når man søger på google |
Det er Giveaway Marketing, slå det op. Internet Marketing nichen er stor, og der er givetvis mange brådne kar, men der er også mange der som jeg blot forsøger at finde en måde at lære at blive selvstændig og tjene penge som affiliate og/eller produktejer. Jeg vil gerne have mig frabedt at blive mistænkeliggjort. Angående det med paypal, så er det til hvis man vil promote det, og få betaling for dem der så evt. køber OTO'en. Det er meget almindelig praksis i den slags ting (i andre kan det være ens clickbank id man angiver). Hvis man ikke har tænkt sig at promote, så kan man bare lade være med at give mere end sit navn og email (evt. bare en sekundær email adresse afsat til formålet). Jeg kan godt forstå mistanken om at teste passwordet mod paypal, men så må man altså lige kigge på hvem der lægger navn til sitet. Det er personer med alt for godt ry i branchen til at ville risikere anklager. |
Det hele er suspekt, og jeg er personlig glad for at se, folk undersøger sagen, og kommer med flere begrundet tvivlsomme links. |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
og hvad er det helt nøjagtigt der bliver "givet væk" ? ikke en skid, det eneste det går ud på er at høste emailadresser, og få snotdumme amerikanere (for der findes ingen i EU) til at hoste op med deres visakort The first internet millionaire: hvornår er det lige man kan læse noget om emnet, man bliver bare druknet i budskaber om ting/artikler som man lige "må eje" og det er næsten gratis dit link henviser til en side som har redirect til en anden side. Hvor seriøst er det? Jeg håber din mailboks vil flyde over af lortereklamer, og din computer blive fyldt med malware................. |