Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find brugers by ud fra Geolocation

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne finde en brugers by ud fra Geolocation.
Jeg har prøvet det her, men det virker ikke, det eneste det skal er at finde brugernes by og viderestille til hvordanervejert.dk/brugersby


Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig, så HvordanErVejret.dk bliver lidt smartere Smile
 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Straaberg:
Jeg har brugt denne her: http://www.geoplugin.com/

Men, den (og andre) vil fejle af og til.


Den bruger IP adresser og dataen fra brugere (ikke præcist, den siger min by er Ølgod, men den er Haderslev)
Jeg vil bruge geolocation, så har jeg den præcise lokation. Da jeg testede med mig selv var den nøjagtig med 23 meter. Og kom med min adresse Smile

Lasse Smith:
Måske kan du bruge Geo location i HTML5?
Det er det det hele handler om, jeg kan bare ikke få det til at virke. Jeg skal have brugers placering i latitude og longitude, også bruge Googles Reverse Geocoding (Address Lookup) også sende den videre som beskrevet i første indlæg. Det var også det, den kode jeg havde prøvet gerne skulle gøre Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vaer opmaerksom paa at det ikke altid er hensigtmaessigt at bruge saadanne funktion. Resultatet kommer helt an paa opsaetningen af det netvaerk som brugeren benytter. For eksempel, sidder jeg lige nu cirka 3000km oest for Toronto, men geoLocation placere mig i Toronto, da jeg er koblet paa firmaets netvaerk som benytter en central gateway som er placeret i Toronto. 

/Nicolaj

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Vaer opmaerksom paa at det ikke altid er hensigtmaessigt at bruge saadanne funktion. Resultatet kommer helt an paa opsaetningen af det netvaerk som brugeren benytter. For eksempel, sidder jeg lige nu cirka 3000km oest for Toronto, men geoLocation placere mig i Toronto, da jeg er koblet paa firmaets netvaerk som benytter en central gateway som er placeret i Toronto. 

/Nicolaj



For mig er det hensigtsmæssigt. Hvis brugeren ikke er der hvor geolocation siger brugeren er, skriver brugeren bare byens navn og trykker enter. Det gør det ikke sværere end det er for brugeren nu, fordi nu SKAL brugeren skrive byens navn Smile

Placerer den her dig korrekt? 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:
Placerer den her dig korrekt? 

Ja den viser ogsaa forkert. Saa laenge der benyttes IP adresse eller anden form for udbyder specific information til at placere mig, vil de altid vise forkert resultat, 

/Nicolaj

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret er selvfoelgelig "Nej, den placere mig heller ikke korrekt"

/Nicolaj

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)