Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugte biler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg søger en eller flere kontakter, som sælger brugte biler billigt.

Det jeg mere specifikt går efter, er smarte biler (corvette, mustand osv.) men bare i SINDSYG dårlig stand og dermed også billigt. Så det jeg faktisk søger er nogle vrag som jeg kan gå og pusle med og pudse skidtet op.

Er der nogle som forstår mig?

Nogle websites eller annoncer ville være passende.

Venlig hilsen Adam

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:28
går ud fra at du kender de forskellige portaler, bilbasen, bilzonen, bilgalleri, autonet, bilguiden, biltorvet, dba, (har lige kigget efter bil, så har været der alle steder ;-) )...

Er sikker på, at der er nogle gode forummer på nogle af portalerne, hvor der sidder eksperter indenfor den slags biler...

Og så har jeg hørt om en person i Århus der allerede laver samme tricks som du har tænkt dig... Han har vist også lavet ferrari''er og sådan nogle sjovere...

Men held og lykke... lyder som et sjovt projekt...

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 1. Jan 07
Skrevet kl. 11:41
Tak Brian.

Ved du hvor ham århus-fyren får sine biler fra?

Jeg tænker eventuelt på nogle skrothandlerlignende forretninger.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:16
jeg havde en bekendt bilmekaniker i tyskland, der tog til usa i ny og næ for at købe bilerne til restaurering. det kunne betale sig!
da det jo er amerikanerbiler, du satser på, kunne du jo lægge det sammen med en "gratis" ferie i staterne. desværre har jeg ingen kontakt mere til bekendten og jeg aner ikke hvor han bor!

der er vist oz noget med, at man kan få disse 2-sæders muscelcars på gule plader, når de er importeret direkte, men den er jeg ikke helt sikker på.

fedt projekt, men nok ikke lige i harmoni med den danske økobil-politik!

klaus

Tilmeldt 1. Jan 07
Skrevet kl. 15:43
Det jeg søger er nogle steder, fx hvor folk har en gammel mustang eller et eller andet stående i deres garrage og vil sælge den. Eller en der sælger skrottede biler, hvor man kan være heldig at finde noget imellem.
Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:26

Hejsa

Nu tror jeg ikke det er ophuggerne der får flest af den type biler ind,
men da en af mine kunder netop er et ophug, ved jeg hvor stor en database de besidder adgang til,
over hele landet.

En ide ville da evt. være, at tage kontakt til et par stykker og indlede et samarbejde, da de ihvertfald
vil have muligheden for at hjælpe dig, hvis sådan dele eller hele biler til skrot skulle dukke op.

På evt. autogenbrug.dk kan du se liste over medlemmer i denne organisation og evt. kontakte, du kan desværre
ikke få direkte adgang til deres database med dele m.m. Men derfor ville et samarbejde jo være super.

Held og lykke på jagten....

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:30
Hejsa

Har du prøvet at kontakte amerikaner bil klubberne, det kan være at de ved noget. Bare søg amerikaner bil klub(ber)

Så kommer der nogle. De ved muligvis hvor man kan finde nogle vrag.

Hilsen

Nicolai

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:41
Har du kigget på Tyske og Svenske sider. De kan ikke koste meget at få til DK, hvis det er vrag du søger

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)