Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemstyringsystem med PBS abonnement træk til træningscenter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte et træningscenter op (fitness center) klik her for at se beskrivelsen af konceptet. Der findes løsninger på markedet, men jeg er ikke vild med fasteomkostninger med månelige udgifter.

Der må findes nogle open source SW moduler som allerede er udviklet som via en betalingsgateway som i en webshop fx. epay, pay pal eller hvad det nu kan være, man kan tage udgangspunkt. 

Need to have

Det jeg har brug for er et medlemstyringsstystem, som kan trække penge via PBS, det skal hænges op på en kortlæser/RFID nøgle så medlemmerne skal tjekke ind når de kommer.

Very nice to have

Når et medlem vælger at købe noget i træningscenteret, en bar, proteinshake, vand osv, så skal det kan trække det direkte på deres BESTRONG konto. 

Systemet skal kunne lave lidt statistik på besøg osv. 

Ellers så simpelt så muligt, med så lidt administration så muligt, og det skal ligge i cloud.

Ser frem til at høre fra nogle SW udviklere der er friske og har lidt erfaring med det her.

Venlig hilsen Henning 

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at google lidt på fitness pbs systemer! Du kommer nok ikke uden om at bruge de eksisterende systemer, da der ligger en del udvikling i dem.

Jeg ser frem til at følge dit projekt!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)