Ville du som iværksætter, have draget fordel af en personlig samtale med en web-designer, inden du tog din beslutning om at lægge en hjemmeside på nettet? |
vis man kunne få den rette vejledning så man ikke står med noget ubrugeligt
igennem min kontakt med webmaster flere gange problemer
suport lære system skal et nyt cms system kendes kræver det tid af webmaster men vis den ikke har tid og har andre opgaver skal jeg have suport af en hel 3 webmaster den vil heller give mig en nye side end give mig suport så jeg ender med ingenting og går i står at hjælpe en i gang som en anden har leveret er problematiske for mange de skal sætte sig ind hvad er lavet og de har måske også andre meninger så vigtigt man har tiden og gør kunden klar over man levere til kunden kan finde ud ad opgaven dog selv om kunden vil betale har denne måske andre opgaver så det er ikke altid et spørgsmål om penge men også hvad de har af opgaver frem ad rette .
kan det klare seo flash hjemmesider har en prøvet levere forklaret på alle mulig leder kanter det fungere i søgemaskinerne
siden uden tekst fungere helt tekst tom forsiden kan dog være lille fordele nu efter pingvin da mit produkt er meget ensrette så det bliver meget ens tekst vis skal forklare produktet ellers skal bruges andre ord artist model , erotik med mere som er mindre sigende om produktet , men det er den nye udfordring efter pingvin opdatering især men det er også hvilken produkt du har.
betaling fungere på siden
søgefunktioner
overskuelighed kommer en række modeller op med det samme øverste problemer og der duplikat problemer anden tilbyder
en anden laver flash bookingformular der ikke kan ses i alle browser
en anden laver nogle koder på siden opdatere version wordpress da den er usikker nu den forbedres ved den næste wordpress opdatering men når opdatere pang er er koder væk eller de fungere ikke som før
der kan simpelthen for kommen problemer så mange og alle siger de kan lave det bedste og billigste det er jungle at finde ud ad blandt webmaster , så vis skal vurderes om det kan være efter mine behov er det ikke noget man bare siger til hvem som helst det skal være en man ved forstår en og som har en ekstrem god viden , men husk spørg en ekstra men der bliver det svært man skal være sikker den også forstår men godt få fra 2 leder af før går i gang at gå i gang med projekt kan gå helt galt vis ikke får fra flere leder af og ikke kun en vinkle så snak ikke for ensrette med en men tænk over hvad der snakkes og skrives tilbage om snak med flere mennesker og til sidste brug din egen sunde fornuft og vælg den korrekt løsning og gør intet hastværk for hurtige beslutninger kun med få vinkler
husk tænk over de flere vinkler så går det hele galt for begge partner og alle lever af tilfredse kunder så mit råd spørg flere og tag roligt din beslutning efter meget velovervejet beslutning