Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af mine venners hjemmeside - Telemarketing.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogle stykker af mine gode venner har i et stykke tid haft gang i et telemarketingfirma og har nu fået lavet en tilhørende hjemmeside.

http://palsbo-marketing.dk/

Det kunne være rigtig fedt hvis i vil komme med noget kritik og evt. lidt brugbare tips og tricks til denne branche.

Hvis der er interesse for et samarbejde er det selvfølgelig super - gi dem et kald, nummeret er på deres side. De er meget professionelle og gør alt for at kunden er tilfreds med samarbejdet.

Go' weekend og på forhånd mange tak ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34

en referencer side med kunders udtagelser savner jeg på siden.

social medier de ses ikke let på siden dem i fodnoten på siden lav det med farver og husk google det betyder mere og mere .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:12

Meh ... Jeg hader farverne. Om det er min farveblindhed, skal jeg ikke kunne sige, men jeg har meget svært ved at læse den lyse farve på den hvide baggrund, og det i sig selv vil helt sikkert få mig til at bounce.

"Kontakt formular" er skrevet i to ord, og siden kunne generelt godt trænge til en gang korrektur.

Jeg vil anbefale at skrive nogle konkrete priser på de forskellige ydelser. Jeg ved godt, at prisen svinger ekstremt meget, men "Leadgenering helt ned til 100 kr. pr. lead", "Mødebooking helt ned til 300 kr. pr. møde" osv. skaber ganske givet flere henvendelser.

Jeg ville nok også vælge at ændre "Vi har ingen ledige stillinger" til "vi har netop nu ledige stillinger" - rotationen er jo så stor, at hvis de ikke har brug for en phoner i dag, så har de i næste uge.

Endelig er teksten præcis den samme som hos alle andre callcentre: NCNP, aflyste møder erstattes, brug jeres tid på at fokusere på kernekompetencer osv. Jeg tror, der vil være rigtig god værdi i at finde en anden vinkel.

Jeg har selv oplevet store problemer med sjusket/mangelfuld afrapportering og langsom responstid på henvendelser. Det kunne være en god ide at berøre i teksten.

Det kan eventuelt kombineres med en meget grundig beskrivelse af samtalen og kontaktpersonens personlighed. Det giver sælgeren væsentligt bedre muligheder for at forberede sig end "Hans Jensen, direktør, onsdag 14.30".

Bortset fra det er de sluppet udmærket fra det, synes jeg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)