Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendt iværksætter om MLM

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt denne video på Thorborg.tv: "Mine tanker om Multi-Level Marketing"

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo et ganske interessant indslag.

1. ACN metoden er fuldkommen tåbelig. Og vil være tåbelig at bruge ligegyldigt hvad firmaet hedder.

2. Udviklingen..Jeg kan ikke lade være med at tænke på at firmaer kan udvikle sig. Nu taler jeg selv med flere MLM'ere fra forskellige firmaer, og salget som Thorborg nævner er jo ofte forbundet med den "gamle" form for MLM. Hvor mange herinde mener seriøst at vi har forsøgt at sælge dem et produkt?

3. Gætteri...Det er jo svært at udtale sig om hvorfor det virker i Norge, hvis man ikke har taget turen til Norge, sat sig ned og kigget på hvad det er de gør anderledes deroppe. At folk i toppen er grådige...ahhh...mener faktisk MLM er det eneste sted hvor man ikke kan tillade sig dette, det er en uplines/sponsors ( eller hvad man nu kalder det) vigtigste opgave at hjælpe downlines som Thorborg kalder dem. 

4. Jeg tror forskellen på DK og Norge er at vi i DK har fokuseret for meget på produkter, ligesom man så ofte ser på Amino. Det er fuldkommen tåbeligt at man kigger mere på om det er interessant for en selv end om der er et stort marked og derved kæmpe potentiale. Det er bl.a. indstillingen der kunne arbejdes med, så istedet for blot at lytte til en mands mening, så brug timen selv på at lytte...

5. Indstilling...Vi oplever nok mange skeptiske folk i DK, men de har også været i Norge. Mange beslutter at MLM ikke er noget for dem, f.eks. efter at have hørt/set Thorborg, andre hører negative ting fra familie/venner..hvilket også ses hvis det er traditionel virksomhedsstart.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Udfra et debatmæssigt synspunkt så synes jeg Thorborgs input er interessant. Det stiller ihvertfald nogle åbne spørgsmål ift. det image jeg personligt synes hører 'fortiden til'.

Nu er Thorborgs erfaringsgrundlagets ganske smalt - da der kun snakkes om den ACN episode - det fremgår heller ikke hvor længe siden det fandt sted - men hvis man har taget to kammerater med - uden at have stillet spørgsmålstegn til HVAD det er man har ladet sig invitere til - og man kan gå gennem en foyer og sansynligvis et større event rum uden at opdage Roll-up banners med 'ACN' - så er det da lidt af en bedrift i sig selv... ;-)

Men som udgangspunkt synes jeg det er værd at gøre endnu mere ud af at få 'den gode historie' frem i lyset. Især med alle de forbindelser vi hver især har på kryds og tværs oplever vi jo dagligt en lind strøm af eks. på succes i branchen - især gennem newsfeeds på Facebook.com

De gode historier fremfor 90'er agtige oplevelser. Vel at mærke eksponering i det offentlige rum og ikke vores 'lukkede forbindelser' på de sociale medier.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)