Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selv verdens bedste ide kan blive bedre - Giv feedback www.antonbanton.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside: www.antonbanton.dk

Vi vil gerne have alle til at komme med gode ideer til forbedringer.

Vi har igennem det sidste halve år arbejdet med en ny ide, og tilhørende hjemmeside.

Siden er en deal/tilbudsside a la Downtown eller Sweetdeal, men hos os, kan hver enkelte virksomhed selv oprette, redigere og indløse deres deals/tilbud.

Det er selvfølgelig gratis at oprette og have sit tilbud liggende. Hvis man laver et salg, så kommer det kun til at koste 9 kr. pr. salg ligegyldig tilbudsprisen.

Vi er sikre på at vores side åbner op for langt flere tilbud i langt flere byer, til glæde for alle.

Hvis man synes om idéen så hjælp os, via http://www.facebook.com/antonbanton og www.antonbanton.dk

Mange tak for jeres tid og respons.

Med venlig hilsen

Antonbanton.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Jeg vil bare kommentere på jeres logo i venstre side.

Jeg vil foreslå kun at have sparegrisen én gang, og det skal være i stedet for o´et i "banton".

Derudover vende sparegrisen omvendt (horisontalt) så det følger tekstens flow, og i øvrigt matcher den måde sparegrisen vender på, i denne lille box man møder når man kommer ind på siden. 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:59

Hej

Lige til og simpelt. Jeg har tidligere brugt andre dealsider og har altid undret mig over, at virksomhederne bliver trukket igennem et ret indviklet system af kontrakter, salgstaler, mails i en lind strøm med alverdens spørgsmål.

Synes hjemmesiden fungere og det tiltaler mig med et simpelt og gennemskueligt pris system. Det er helt klart en fordel, at virksomheden selv kan bestemme tidspunkt for dealen og selv opretter.

Det er et gifttigt marked I er på vej ind i, men held og lykke med det.

Mvh Kim Andersen

(p.s. hils Steen, kan se jeg kender ham fra tidligere :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:55

jeg ville lade spare grisen kigge frem ad de fleste går frem ad din sparegris går mod den venstre side lad den gå mod højre den vej læser de fleste også det virker meste naturligt.

husk social medier jeg kan ikke se google plus på siden og det er ide at oprette jeres egen facebook gruppe man kan likes til siden.

husk jeres cvr nummer på siden om jer og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed.

fordel på kontaktsiden lav også der en kontaktformular derved er det lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:42

Hej,

Mange tak for de gode idéer. Fortsæt gerne.

Med venlig hilsen

Antonbanton.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28

husk at udnytte titlerne bedre google viser op til 70 tegn flere der er kun 3 ord i det kan udnyttes bedre .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)