Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den skidende mand har brug for hjælp!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Tak for stemmerne og den feedback der er kommet.

Det er ikke fordi jeg ikke vil tage diskussionen om hvad der er en god 404 side, men min er lavet på en personlig side, og udelukkende fordi jeg selv syntes det var sjovt.

Jeg tracker selvfølgelig trafikken på mit site, og det er yderst sjældent det er sket at der har været et dødt link internt, så de besøg der er på 404 siden er udelukkende fra folk der bevidst linker til den fordi de syntes den er sjov.

jeg synes den er super god derfor gav jeg også den en stemme og jeg ved du er dygtige til dit arbejde så derfor for kommer der sjældent en 404 side hos dig kun når bruger skriver forkert i url fordi du er så god

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha god humor :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Haha god humor :-)

Tusind tak Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide den :)

Personligt foretrækker jeg dog en 404 side der hjælper en videre (læste godt du ikke ledte efter en diskussion om hvad en god 404 side er, men alligevel :)).

Typisk har man en masse keywords i URL'en selvom det er en 404 side, så dem ville jeg bruge til at lave en søgning efter artikler med de ord. Og så have en 'ledte du efter...?' med de 5 mest relevante artikler ud fra en søgning med de keywords.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt godt over din 404 side dengang jeg var inde og stemme, men jeg fandt dog en anden en del sjovere.

Og ja, folk må jo selv bestemme om de vil stemme på din 404 side eller om de vil stemme på en anden, jeg synes i hvert fald at Thomas Rosenstand's også er meget sjov.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jensen:

Jeg kan godt lide den :)

Personligt foretrækker jeg dog en 404 side der hjælper en videre (læste godt du ikke ledte efter en diskussion om hvad en god 404 side er, men alligevel :)).

Typisk har man en masse keywords i URL'en selvom det er en 404 side, så dem ville jeg bruge til at lave en søgning efter artikler med de ord. Og så have en 'ledte du efter...?' med de 5 mest relevante artikler ud fra en søgning med de keywords.

Hej Mads

Jeg er helt enig, og kunne heller ikke finde på at lave sådan en 404 side på et kommercielt website. Men nu hvor det er en personlig blog, så tror jeg ikke jeg generer nogen ved ikke at lave en der er mere brugervenlig. Jeg giver dem trods alt muligheden for at lave en søgning.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Olesen:

Jeg faldt godt over din 404 side dengang jeg var inde og stemme, men jeg fandt dog en anden en del sjovere.

Og ja, folk må jo selv bestemme om de vil stemme på din 404 side eller om de vil stemme på en anden, jeg synes i hvert fald at Thomas Rosenstand's også er meget sjov.

Hej Peter.

ja, selvfølgelig står det dig frit for at stemme på den du syntes er bedst/sjovest. Som jeg indledningsvis skriver, så beder jeg om en stemme, hvis man synes den jeg har lavet er sjov.

Der er jo mange af de andre der også er gode.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fru Hartmann:

Mikael christiansen; seriøst...... du er for langt ude med sådan en kommentar.

People take shit way to seriously! ;-) 

Thumbs up til en fed 404 side!  

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:
Thumbs up til en fed 404 side!  

Tak, Millard Yes

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har også fået min stemme, på trods af jeg selv er med i konkurrencen. En skidende Lars Bachmann er simpelthen for hård konkurrence :-).

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)