Er startet på lidt forskellige små projekter, såsom udgivelser af bøger, flyers, tøj og nogle andre ting.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at sammensætte en gruppe mennesker, med flair for gode idéer, til en slags reklametænketank.
Det hele skal foregå via et site til formålet. Målet er at komme op med sjove og anderledes måder at få sit budskab og produkt ud i verden. Det kunne være på alle mulige, måske også lidt kontroversielle måder. Drømmen er at det skal udvikle sig til et mindre reklamebureau med mulighed for at varetage opgaver, så der på den måde kommer en indtjening.
Hej Andreas Det er et godt initiativ. Jeg har tidligere drevet Reklamebureau, men har dog for mange jern i ilden til at være med til at starte noget nyt op lige pt. Men håber du får en masse gode måder at få budskabet ud på og ja hvem ved. Måske det kan være starten til et nyt bureau som du selv skriver .-)
Det lyder som en meget inspirerende idé, og spændende hvor det fører hen :-) Prøver selv at komme på de lidt " skæve" vinkler og nye måder at komme ud med budskabet på. Jeg vil gerne deltage i sådan en reklametank :-) jeg kan kontaktes her på Amino el. virksomhedsmail.
Mikael Christiansen - Jeg tror nærmere, at Andreas søger samarbejdspartnere, frem for ansatte, og i så fald giver det ikke mening at lave et jobopslag, som du foreslår
Det lyder som en sjov netværksgruppe at være med i. Skal der være faglig diversitet i gruppen eller vil du helst samle fx en stak designere, der typisk både fungerer godt sammen og genererer bunker af gode ideer?
Jeg vil gerne høre mere om din handlingsplan og betingelserne for deltagerne.