Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan opnår du genkøbende kunder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:34

Hej med dit Kim. 

Et par gode artikler du har skrevet. Jeg er især vild med den med de mange gode råd om e-mail marketing. Jeg bliver dog hurtigt skræmt lidt væk af indledningsteksten på din første første artikel, omhandlende intelligente nyhedsbrece der kan øge dit online salg. Du indleder simpelthen for hurtigt, efter min mening, med at prøve at pushe dit produkt. 

Det er klart at dit produkt skal sælges, men jeg syntes bare det er for pushy at indlede med teksten: Med MailPlatform.dk kan du få integreret kundeintelligens fra kun 600 kr. pr. måned. Perfekt til både B2C og B2B virksomheder" Jeg ville gerne vide lidt mere om hvorfor man skal benytte intelligent nyhedsbreve inden at jeg vil tage stilling til om jeg skal købe det. 

Blot lige lidt info herfra. Ellers lyder det som en godt produkt du har dig. 

Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:38

vis jeg får reklame mails  om nye vare med mere vælger jeg dem bare fra , det er simpelthen trættende med alle de reklamer og mail man konstant får

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:58

Mikael christiansen:

vis jeg får reklame mails  om nye vare med mere vælger jeg dem bare fra , det er simpelthen trættende med alle de reklamer og mail man konstant får

Mange af mine kunder vil gerne have mails med nye varer. Det kan vi se på åbningsraten i hvert fald. Det er altid de mails med nye varer i der har bedst åbnings og klik, og konvateringsrater. Så jeg tror det afhænger meget af målgruppen og varer.

Simon
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:11

God artikel, velformuleret!
Tak herfra.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)