Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One-Page Checkout til en webshop i WordPress - findes det?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er ved at lave en lille webshop i WordPress, og det går rigtig fint, men vi er dog ret trætte af, at betalingsprocessen som standard er ret lang ved det plugin, som vi bruger til WordPress. Lige nu er der et par overflødige trin, hvilket jo nemt kan ramme konverteringsraten ganske hårdt.

Derfor vil vi høre, om nogle af jer kender et plugin til WordPress, der kan forkorte betalingsprocessen til ét eller maksimalt to trin i alt? Eller om der alternativt er nogle af jer, der er så skrappe til programmering i WordPress, at I kan lave os et lækkert checkout til vores shop til en overkommelig pris?

Vi håber på jeres hjælp. Og ellers må I have en fortsat dejlig onsdag aften!

Med venlig hilsen,
Alexander

P.S. Som udgangspunkt er vi godt tilfredse med WordPress i forhold til den webshop, som vi gerne vil lave, og derfor er vi ikke så interesseret i at høre om mulighederne ved andre platforme. Vi ved godt, at WordPress har sine begrænsninger..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander , 

Jeg ved at Epay har deres egen betalingsmodul til Wordpress, jeg ved dog ikke om det kun er 2 trin i checkout. Jeg ved ikke hvilket betalingsmodul i bruger på nuværende tidspunkt. Men jeg ved ihvertfald at Epay skulle være rigtigt godt

- Held og lykke med jeres Webshop.

Best regards / Bedste hilsner 

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:58

Tjek det vi har på Evouni.dk - noget ala' det du søger? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin :

Eller måske det jeg har på ShopWithSocks.com? :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:31

ShopWithSocks.com:

Martin :

Hvis man kan bruge ordet "lækker" til en Checkout, vil jeg sige at den du har lavet er squ , ja lækker

Fra Valby
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:16

GetShopped.org har lavet et ganske fint e-commerce plugin til WordPress (Hvis man altså kan leve med lidt lange loadtider, som er svære at undgå når man bygger for meget på WP) WP E-commerce, som det hedder, har en one-page checkout og der er mulighed for at modtage betalingskort.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:21

Frederik: Jeg tror, at Epay på den måde leverer et decideret checkout - men nærmere et betalingsmodul, som man selv kan indsætte i sin betalingsproces. Jeg har dog ikke undersøgt det nærmere, så jeg kan sagtens tage fejl. Ellers mange tak for tippet!

Martin & ShopWithSocks.com: Ja, begge jeres checkouts er rigtig godt lavet! Bruger I et bestemt plugin eller hvordan kan man få en lignende betalingsproces?

Tak for hjælpen indtil nu Smile

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 07:59

Shopwithsocks.com: Af ren nysgerrighed, hvilket modul bruger du? Og hvad er din Webshop bygget op med?

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 08:16

ShopWithSocks.com:

Martin :

Ja altså vores er lavet som en "kopi" af Caspers, men tænkte mere at det vi bruger er et plugin så det bør være forholdsvist let at integrere Cool

Selve designet bør der dog laves lidt på, for pt. er det rimelig 99'stil. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:25

ShopWithSocks.com:

Martin :

Jeg er helt vild med den måde at i gør det på her. Det er så dejlig simpelt, og det er helt sikkert også et modul vi vil bygge til vores lille shop system. SimpleTjeckOut. Det ville gå godt sammen med vores OneStepTjeckout og vores StepbyStep tjeckout. 

Den simpelhed der er i det i bruger på ShopWithSocks er rammende god til mange tuper webshops. :) Og ellers også lige masser af ros til designet. Er ret så vild med det :)

Simon

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)