Hej Aminoer, Vi er ved at lave en lille webshop i WordPress, og det går rigtig fint, men vi er dog ret trætte af, at betalingsprocessen som standard er ret lang ved det plugin, som vi bruger til WordPress. Lige nu er der et par overflødige trin, hvilket jo nemt kan ramme konverteringsraten ganske hårdt. Derfor vil vi høre, om nogle af jer kender et plugin til WordPress, der kan forkorte betalingsprocessen til ét eller maksimalt to trin i alt? Eller om der alternativt er nogle af jer, der er så skrappe til programmering i WordPress, at I kan lave os et lækkert checkout til vores shop til en overkommelig pris? Vi håber på jeres hjælp. Og ellers må I have en fortsat dejlig onsdag aften! Med venlig hilsen, P.S. Som udgangspunkt er vi godt tilfredse med WordPress i forhold til den webshop, som vi gerne vil lave, og derfor er vi ikke så interesseret i at høre om mulighederne ved andre platforme. Vi ved godt, at WordPress har sine begrænsninger.. |
Hej Alexander ,
Jeg ved at Epay har deres egen betalingsmodul til Wordpress, jeg ved dog ikke om det kun er 2 trin i checkout. Jeg ved ikke hvilket betalingsmodul i bruger på nuværende tidspunkt. Men jeg ved ihvertfald at Epay skulle være rigtigt godt
- Held og lykke med jeres Webshop.
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry