Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af telefonløsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Vi er en nystartet IT-konsulent virksomhed, hvor vi kører ud til kunderne (private) i deres hjem. I øjeblikket er vi ved at undersøge, hvilken telefonløsning der vil være den mest passende for os. Vi er kun to medarbejdere lige pt., men vi vil selvfølgelig gerne kunne besvare alle opkald hurtigst muligt. Vi har selv tænkt på en løsning, hvor man har to simkort tilhørende det samme nummer, men det er vist ikke mange teleselskaber, der udbyder dette. Det skal helst fungere på den måde, at når den ene er hos en kunde, så skal telefonen kun ringe hos den anden. Desuden ville det nok også være en god ide med en form for kø, hvis det nu sker at begge linjer er optaget.

Hvad findes der ellers af løsninger derude? Hvilke teleselskaber kan I anbefale til erhverv? Vi har ikke meget kendskab til telefonibranchen.

På forhånd tak til alle svar, der måtte komme!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hej Kristian,

Det er et godt spørgsmål, og du har ret i det er de færreste der tilbyder 2-i-1 løsning.

Jeg har været rigtig glad for onfone, men er ikke sikker på de tilbyder 2-i-1 løsning, men jeg vil overveje det, da det er billigt, super support og har haft fuldt signal indtil nu.

Derudover vil jeg overveje en skype løsning til de steder hvor der var fri-internet, alternativt kan du også rigtig billigt og fornuftig løsning hos skype hvor du også kan få 'rigtigt nummer' og kan modtage og ringe til andre telefoner ; )
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Fra  Tiger Media A/S Skrevet kl. 14:05

Jeg kan anbefale Telenors multiplan-løsning. Her kan I få et hovednummer som kunder ringer ind på, hvorefter der omstilles til en gruppe hvor jeres 2 egne numre er tilknyttet. I kan nemt melde jer ind/ud af gruppen hvis I er på opgaver. Vi er selv 10 brugere på denne løsning og det fungerer super :-)

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 14:13

Hej Kristian

Prøv at se her: www.jed.dk/3cx/

I store træk: Et Telefonsystem som I, som IT konsulenter sagtens selv kan håndtere. Selve Telefoniløsningen installeres på en Windows PC, I kan starte på en gratisversion, og afteste, køb herefter licens og få alle Telefonsystemets funktionalitet.

Hvad kræver det?

1 PC med Windows (XP Pro, Vista Business, Win7 Pro eller en server)

1 Installation, følg evt vejledning her: http://www.jed.dk/3cx-gds10/ 

1 SIP Trunk (Kontakt mig for testtrunk)

Hvad får I.

Et rigtigt telefonsystem, med fx. Velkomst i Åbningstid, velkomst uden for åbningstid (fx. med info om at det koster lidt ekstra uden for alm. åbningstid), Digital Receptionist, Kø, Viderestilling m.v.

Sig til, evt. ved at ringe til os på selv samme system på tlf. 6618 1168

Mvh. Jesper

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:57

KristianB:
Hvad findes der ellers af løsninger derude?

Tag et kig på Firmafon. De har en løsning der ser ud til at matche jeres behov.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:21

Hej Kristian

Vi har lige fået sådan en løsning som du søger.
Et mobilt hovednummer som går i en kø som kan besvares af flere mobiltelefoner.
Først er der et filter, hvor kald uden for åbningstiden går på telefonsvarer.
Derefter en kø med velkomsthilsen og ventemusik, som kan besvares af to mobiltelefoner.
Derefter er der mulighed for at blive ringer op eller at indtale besked, hvis ventetiden er mere end 2 min.
Det hele kører IP-telefoni og man kan kombinerer ip bordtelefoner og mobiltelefoner efter behov. Systemet er fuldt skalerbart og kan konfigureres efter behov.
Vi er lige blevet forhandler af systemet og har selvfølgelig valgt at bruge det selv.
Hvis du er interesseret i at hører nærmere, kan du kontakte mig på tlf. 21 123 456 eller på henrk|a|telecall.dk

vh
Henrik

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:27

Prøv Telia. Der kan du få et slags hovednumner hvor du så kan koble flere numre på... Disse kan man så via nettet sætte op som man ønsker via Telia probiz. Ergo ex hvis en kunde ringer til hoved nummer og den ikke der bliver taget går den på runde til næste Tlf nr der er koblet på. Osv via indstillinger på Telia probiz kan man så sætte i kø.. Lave div indstillinger så som forsk valg muligheder for kunder. Altså i kan køre på vejene... Besvare jeres opkald... Have kunder der bliver videre stillet automatisk

Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:17

Tusind tak for alle de mange gode svar! Vi vil se nærmere på, hvad der bedst kan betale sig for os :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)