Nu er jeg ikke helt upartisk, da jeg har været ansat hos én af de nævnte søgemaskiner i lang tid, men der er ifølge mine erfaringer ret stor forskel på hvad kunderne får ud af de forskellige søgemaskiner. Men lige som de andre nedenstående svar, vil jeg overveje hvilken virksomhed man har og hvordan kunderne vil kunne finde på at søge efter dig, udbed dig f.eks. tal på hvor mange der søger præcist på det søgeord der beskriver din virksomhed. Lad dig ikke skræmme af at tallene umiddelbart er mindre end de er hos google etc. da kunderne på de nævnte søgesites, er meget mere klar til at købe her end andre steder. Når det så er sagt, og søgemaskinerne måske ikke har tallet på lige præcis dit søgeord, så kan man jo overveje hvad brugerne benytter siderne til, er det f.eks. primært kort eller søgninger efter private? Held og lykke |
den sidste hedder Eniro.dk og de har lige købt krak for 400 millioner, så de kan ikke være helt små :-)
Sidst jeg kiggede var de en del af TeliaSonera aka Telia som de fleste danskere kender dem som...
Så ja de er en del af et meget stort selskab. ...