Der har været en del blahhhh om fub telefonbøger .... men hvad med "rigtigt" websites telefonbøger ... nogle der har erfaringer der jeg tænker her på men hvad er jeres erfaringer ? og hvilket andre seriøse bøger findes der |
Erfaringer med krak.dk
|
den sidste hedder Eniro.dk og de har lige købt krak for 400 millioner, så de kan ikke være helt små :-) |
|
takker for info''ne .... men hvad er jeres erfaringer ... ? |
Når jeg kikker i statistikken på mine og mine kunders websites, så udgør ovennævnte "next to nothing". Så det er ikke der jeg ville bruge mine penge... Mvh, Christian |
De har stadig ikke efter 3år funder ud af at tilføje mit nummer og de har solgt noget navn, adresse oplysnings henter man kan eks. bruger på sin shop så man bare skriver sit nummer ind og trykker på hent og den finder ejeren... Den har ikke været opdateret i 5år... ejeren af mit nummer som havde den for 5år siden dukker frem... Har skrevet til Krak og de gør intet... dgs virker for mig godt... eniro virker osse ok... men holder mig til dgs :) |
Derudover bruger jeg krak og dgs til at slå adresser op, telefonnumre etc. Så selvom man ikke kan måle noget på statistikken så tror jeg det kan være en god ide alligevel, for det gør at potentielle kunder nemt kan finde de oplysninger de lige skal bruge for at fange dig. |
Hej Ole Vi har rimeligt gode erfaringer med krak, men jeg tror også at det betyder meget hvilken type virksomhed du driver. Jeg har både webshop og direkte salg og rådgivning og kan se at de der kommer fra krak ikke er dem der benytter shoppen, så hvis jeg udelukkende havde shop ville jeg overveje meget kraftigt om ikke jeg kunne bruge mine penge et andet sted. |
Flemming Gravesen
Unique indretning