Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link database program med oversigt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg gemmer mange links og har gjort det i mange år. Har bare aldrig haft noget nemt og overskueligt program til at gøre det i, så det har bare været i notepad jeg har gjort det. 

Men nu er der simpelthen så mange filer og så mange links at jeg bliver nød til at gøre noget. Hvis jeg venter meget lang tid, bliver det alt for uoverskueligt.

Så mit spørgsmål. 
Findes der ikke et program til at håndtere en masse links? F.eks hvis jeg sidder og søger på nettet og gerne vil gemme et link fra google søgning. Evt. med en billed oversigt der viser lidt af siden, og jeg kan skrive en beskrivelse til hver link. Ved godt der er en funktion i alle browsere, men den er jeg slet ikke tilfreds med og har ikke brugt i lang tid. Det skal selvfølgelig også være sådan at hvis man tilføjer et link som allerede er tilføjet, skal der komme en fejlmelding.

Om det er et program der bliver læst i en browser, eller selvstændigt er ligemeget.

Det skal også være "clickable" links, så jeg ikke skal "copy paste" som jeg gør lige nu fra Notepad til Browser.
Det kunne selvfølgelig også være fedt hvis der var en form for top 10 system. Altså hvis man tilføjer flest links hos det samme domæne, og selvfølgelig også hvis man trykker på linket.

Håber på at jeg har forklaret mig bare sådan nogenlunde.
Mvh. Michael Bay Sørensen 

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er slet ingen der ved om der findes noget spændende derude? Synes jeg søger forgæves når jeg prøver.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)