Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskaber

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg er igang med at starte en mindre virksomhed og har stor gavn af at laese guldkornene herinde. Jeg har kigget efter et let og overskueligt regnskabprogram og er begyndt lege med Summa Summarum som jeg synes virker ret logisk og nemt at gaa til. Men, Men, jeg kan godt maerke at det er en del aar siden at jeg tog min Virksomhedsoekonomi og vil hoere om der er nogle herinde der kan anbefale en no nonsense bog der beskriver lige praecis det man har brug for indenfor regnskab for en restaurant? Kunne evt. ogsaa overveje at tage et par timer hos en erfaren bogholder der er kyndig i Summa Summarum - saa han kan laere mig at taste tingene ind selv. Skal ogsaa bruge en bogholder til klargoering af regnskab - saa bor du i naerheden af Roskildevej i Roedovre, og kan du leve op til ovenstaaende krav saa hoerer jeg meget gerne fra dig.

 

Med venlig hilsen,

 

LE FEVRE Selskaber,

 

Jakob

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej LE FEVRE Selskaber!

 

Jeg er selvstændig bogholder, bosiddende i Hvidovre - lige over Havnevejen, og har i forvejen kunder i Rødovre. Er du interesseret i hjælp til hhv. bogføring, afstemninger, klargøring af regnskaber og/eller administraion i det hele taget, så er du velkommen til at kontakte mig:

 

HeiPa Bogholderi og Administration

Heidi Jacobsen

Telefon: 2166 5007


CVR: 29703876

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)